14 d’abril 2008

Gol Paià

Bona nit paierus!!

Com que de moment no m'han fet ministre hauré de continuar fent la secció...

Futbol. Definitivament ja ens podem oblidar de la lliga. El Barça va empatar a 2 amb el Recre. Res més a dir. A més, no vaig veure el partit. Vaig preferir anar al "teiatru", que era més interessant. El Madrit va guanyar i l'Apañó fa riure. Jo encara tinc esperances amb la Xampions.

Bàsquet. El Barça ja està fora d'Europa, estava cantat. El Joventut va guanyar la final de la copa ULEB (o alguna cosa així) contra l'Akasvayu.

Handbol. El Barça ja està fora d'Europa, estava cantat (no és un copiar-pegar, ho he escrit jo!!). Va guanyar al Kiel però la diferència de gols del partit d'anada era inassequible, inassumible, inabastable...

Motociclisme. Primera victòria de Lorenzo davant del nen Pedrosa i el mestre Rossi al gran premi de noseoneraaramateix.

Curling. S'ha acabat el campionat del món masculí. Com era de preveure ha guanyat Canadà, per davant d'Escòcia i Noruega. Ja faré una crònica més àmplia quan l'astènia m'ho permeti.

Veterans. Nova victòria dels veterans del Berga. I ja no és notícia. Portem una segona volta de rècord. Encara hi ha opcions de quedar segons quan falta només un partit per acabar la temporada (aquesta setmana ens toca descansar).
Nova derrota del primer equip del Berga. Tampoc és notícia.

Bé, això és tot per avui. Ah, i què passa amb l'enquesta de la setmana? Astènia col·lectiva??

15 comentaris:

Anònim ha dit...

M'he anat aficionant al Curling degut a que sembla més interessant i menys estressant que mirar el Barça. Algú em podria explicar de manera ràpida quines són les normes d'aquest esport?

Anònim ha dit...

Kopini dimissió!

Anònim ha dit...

Dr. Jou, si t'estàs aficionant al curling, pots venir a practicar a casa meva.....que tinc un passadís mooooolt larg per escombrar!!!

laiona ha dit...

Pavu, com tu deies, l'Apanyò ja ha caigut.

Pavu ha dit...

Sí, jo ja ho deia, però tampoc té gaire mèrit. L'Apañó és l'Apañó, comencen bé, s'emocionen i la caguen. I encara han estat de sort que van començar bé...

Anònim ha dit...

Dr. Jou, podriem definir el curling com "petanca sobre gel". Per comptes del bolitxe (la bola petita de la petanca) tenen una mena de diana a terra, i en lloc de boles hi ha aquella espècie de gibrelletes que fan patinar. I amb les escombres fan que les gibrelletes patinin més o menys. No té gaires complicacions...

KOPINI ha dit...

Els veterans del Berga aquesta setmana han fet la tàctica perfecte.
4-4-3 ... je je je... Hauré d'imposar-la al primer equip... Ho sento Pavu, això havia de sortir

Anònim ha dit...

Veu jugar amb 12 jugadors?

natx ha dit...

Buenu, nomes van ser uns 20 minuts i va haver de ser un paieru el que se n'adonés.

Pavu ha dit...

A més, ens vem deixar empatar a 1 per compensar...

Anònim ha dit...

TRAMPOSSSSSSSSSSSSOS!!!!!!

Anònim ha dit...

PILOTA AL PAL! ...només 9 encerts...

Anònim ha dit...

Digue'm burru (burru!) però hi ha una cosa que no entenc: moltes vegades no van a acostar la gibrelleta sino que van a molestar a l'adversari. molr esportiu no és, però a més no hi veig la utilitat quan moltes vegades no tenen ni cap bola en el centre

laiona ha dit...

ei està molt bé 9 encerts!!!
qui la va fer, eh Sama, qui la va fer??!!!!!

KOPINI ha dit...

jo he dit 4-3-3 ... si sabeu comptar son 11...