07 d’abril 2008

Gol Paià

Al loro paierus!! No us deixeu embaucar!! Que no estem tant malament!

Futbol. Estem malament. El Madrit també però li hem regalat la lliga. L'Apañó està fenomenal.

Bàsquet. Estem malament. Anem fent a la lliga, però no la guanyarem. I a la lliga europea ens foten fora aquesta setmana.

Handbol. Estem malament. Ens van clavar una pallissa els del Kiel. És remuntable? Mmmmm...no ho crec.

Hoquei patins. Estem malament. Ja hem perdut un títol aquesta temporada.

Però jo sóc optimista. Algun títol caurà. Però espero que es faci la neteja que s'ha de fer al final de temporada. Ara no cal fotre fora ningú. No servirà de res.

Formula 1. M'estava fixant en la cursa que feia l'Alonso i em vaig adormir. Crec que va guanyar el Massa. És que em vaig adormir, no sé si ho havia dit.

Tenis. Vamosrafanadal va perdre una altra final. Ui, quin rodolí m'acaba de sortir!

Apagalatorxaxina. Nou esport inventat pels tibetans. No és fàcil, de moment encara no ha aconseguit guanyar ningú.

Veterans. Estem imparables. Gran victòria al camp de la Pirinaica per 3 a 6, malgrat la baixa del porter paieru i d'un dels migcampistes paierus. Això sí que és un equip, amb compromís i ganes. Després d'una primera volta desastrosa, aquest equip ha sabut reaccionar. Que n'aprenguin!!
El primer equip del Berga està malament, va perdre per 4 a 0 amb l'Amer, que em sembla que anaven últims o penúltims. Kopini, ja vas estirar les orelles als jugadors? Té remei aquest equip?

Apa, això és tot, que no és poc. I recordeu que el saber no ocupa lloc.

21 comentaris:

Anònim ha dit...

El Laporta lamentable. M'ha recordat els pitjors anys del Nuñez. I els crits que els foti als jugadors.

Anònim ha dit...

Cal destacar la bona actuació del Paieru Vinyetes a la Cursa dels Bombers 2008, va acabar el recorregut de 10Kms amb un temps de 41'20''.

Anònim ha dit...

Totalmentedeacuerdojosemaria!
El Jan fa temps que està perdent els papers, la prepotència li va en augment i, sobretot, ell i la seva directiva sembla que siguin incapaçós de pendre decisions. Es lamentable que pretengui fer veure que tot va bé quan tenim un equip que recorda "els galactics" del Madrdid.

Anònim ha dit...

Viñeta: enseñamete tu manguera y apaga mi fuego!

laiona ha dit...

Vinyetes!!!!!
Machoteee!!!!

Anònim ha dit...

Kopini dimissió!!!!!!!!

Anònim ha dit...

No home, no! La culpa és de la premsa. Sobretot el "berguedà actual" i també del "panxing".

KOPINI ha dit...

No contestaré a aquests últims per respecte.
Al Pavu li diré que l'equip no ha estat bè, però aquest any no hem tingut sort en alguns partits claus que ens fan estar últims i amb la miqueta de sort de l'any passat estaríem fora del descens... Però el futbol és així, un any ets molt bó i l'altre molt dolent.
Hem d'acabar la lliga el més digne possible i mentre matemàticament sigui possible lluitarem per salvar-nos... I si no, lluitarem per guanyar cada partit...

Anònim ha dit...

Kopini, no fotis cas a aquells hiòcrites que diuen que són del Berga perquè sinó no els escoltaria ningú,... que no estem tant malament!!!!!!!
P.D. això no ho havia dit abans?

Anònim ha dit...

TOTS AQUEST QUE CRITIQUEU EL BERGA, NO SOU DEL BERGA!!! SOU DEL GIRONELLA!!!

AL LORO!!! QUE LES ESTAN EMBAUCANDO!!! I EST NO ME GUSTA!!!

Anònim ha dit...

Aquesta setmana un 10 a la travessa! No estem tant malament! Ens falta una mica de sort, això si...però qui digui que estem malament no és de la penya 1x2,2€ bon dia!

Anònim ha dit...

Veig una conspiració......

Anònim ha dit...

No estem tant malament!!!!!!!

Anònim ha dit...

Alguns a final de temporada s'hauran de menjar les paraules!

Anònim ha dit...

Qui es menjarà les paraules, els que diuen que no estem tant malament? o els que diuen que estem fatal?

Anònim ha dit...

Ya està bé!! Aquí els discursos, eeh, els feia yo, eeh, oi Quisszzir?
Cuando se llovia, eeh, hemos puesto unos llambordins, per aquest nostru club, eeh....I ara, hi ha un pesident, QUE NO VUI DIR EL NOM, que m'està imitant i m'està robant protagonisme als programes de ràdio i tele...

Anònim ha dit...

el que cal es una mocio de sensura

Anònim ha dit...

I si volen els-hi repeteixo en xinès:
xinxunxan xiu-li xan xu!!!!
I tema zanjat!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

això, una emoció de cintura!

Anònim ha dit...

Jo no em menjaré cap paraula perque ja no puc menjar més, m'estic fotent com un vacó!!!
Que n'aprenguin!!!!

Anònim ha dit...

al loro? i les caderneres que Jan?