11 de juliol 2007

paia sedé

Hola Piltrafilles

“Papa jo vull ser torero, papa jo vull matar toros...”

La secció del Paia sedé, es va reunir en blog ( és clar), i després de moltes deliberacions, estires, arronses, gemecs per aquí i gemecs per allà decidí, demostrant sensibilitat per totes les manifestacions artístiques i culturals que esdevenen al nostre país ( com ha de ser, què carai!), que avui dimecres no parlarem de música, sinó que degut als últims esdeveniments avui: ta txin ta txin: la cosa anirà de toros i de l’art de torejar. Perquè, aviam qui és el maco o la maca a qui no li agrada una bona corrida ( que aixequi l’altra mà)

Algú del blog en una de les seccions esporàdiques , va parlar de collons: que si el porc, que si el toro, que si el Paquito... res de res, l’animal que fa els collons mes grans és el torero, que al mateix temps és el que fa les corrides mes grans: ell solet és capaç d’omplir tota un plaça ( pobres 33cl, puaf, puaf, puaf). Dins aquesta espècia els experts diuen que al que mes li sobresurten és a en José Tomàs, que després de cinc anys sense fer-ho, va tornar a omplir una plaça de Toros. Tornà a la plaça Monumental de Barcelona i els experts coincideixen en afirmar que la corrida sí que fou això: Monumental.
Aquest José Tomàs es veu que és el què Camarón fou al flamenco, en Josele al rock, el boli bic cristall a l’escriptura, en Tomashawk al micro, ...o sigui: iconoclastes. Diuen que és el millor torero que hi hagut mai, per tant, els què no hi entenem res val la pena que en hi fixem, a veure si hi aprenem alguna coseta. No us sembla malalts?
He trobat la corrida que correspon al esperat retorn del Gran mestre José Tomás. Us recomano que mireu com toreja, impressiona veure com fa passar el toro gaire ve a tocar de les seves cames. El domini que estableix sobre un animal de més sis-cents quilos i que en pot matar en qualsevol moment, entenc que hi hagi gent que els impressioni. Com diu el Min en el seu blog “ no sé si toros sí o si toros no” però nosaltres ens fixem en la estètica.
Apa, que arribo de vacances, tinc molta feina i poc temps per perdre. O sigui que Olé i va por ustedes!


PD: BÉ TAMBÉ PODRIEM PARLAR DE MÙSICA JA QUE AHIR EL NOSTRE PAQUITO VA ANAR AL CONCERT D'EN FRANK BLACK. O SIGUI QUE JA ESTÀS FENT LA CRÒNICA DELS SUSSESSOS...

33 comentaris:

laiona ha dit...

A mi no em mereixen cap respecte ni admiració. Reconec hi haurà gent que hi veuran un interès estètic, i a cada individu li agrada el què li dóna la gana. Però:
Als toros, abans de sortir a la plaça se'ls puteja de mala manera, com a qualsevol animal que ha de fer un espectacle o show ( com els animals de circ), entre altres coses se'ls deixa unes hores (crec que 2 dies) sense menjar; i els hi donen no sè què que els provoca diarrea, amb lo qual arriben a la plaça mes dèbils, també els hi seccionen part de la musculatura del coll perquè no pugui alçar el cap més del compte,i altres putades que no recordo.
No li trec el mèrit al senyor torero de posar-se davant d'un toro: jo he estat dins un corral intentant vacunar tres vaquetes braves i ho vaig passar fatal!! No serè jo qui digui que no has de tenir uns bons cullons per fer-ho.
Ara, penso que podrien torejar igualment i estalviar-li la mort horripilant al toro, és totalment injust.
He dit!!!!!!

Anònim ha dit...

hola capullo,
aixo no era una secció de musica?
o es que ara et vols dedicar a fer critica taurina,perque la veritat aixo que diuen que és un art,a mi em sembla que en podriem parlar una estoneta,em sembla que nomes és una manera de martiritzar un animal,a mans d'un altre animal, amb molts "collons" i una espasa i una "cuadrilla" que l'ajuden a fer patir el brau,fins a la mort,trobo molt més interesant la secció del pavu,sobre "curling",que també té un "polvo".
si el problema és que s'et han acabat els cd,diguem-ho que jo en tinc molts i ja t'els pasaré,tindras secció per sempre més.
apa fins aviat(avui)

Anònim ha dit...

Jo és que només m'ho puc mirar si enganxen el torero... I aquí d'animals amb banyes ja tenim els cargols...

Anònim ha dit...

ja, ja, de cd's encara en tinc però és que vaig veure tots els diaris plens d'en José Tomàs i vaig dir "tate"!( esverarem el galliner).
De totes maneres també conseidero una mica injust cridar sempre contra els toreros i ningú diu res d'altres formes de maltractar animals: granjes de pollastres, granjes d'oques, gossos tancats a un pis tot el putu dia, transport de vestiar... També podriem fer manifestacions en contra ( potser se'n fan, no ho sé però mai tenen el ressó d'una antitaurina)el dia que no volem que hi hagi toros la gent ja deixerà d'anar a les places de toros.
Ah i tonrnarnt a la música: algú vol un abono gratis pel Summercase ( divendres i dissabte), jo no hi podré anar.

Anònim ha dit...

Jo reconec que els toreros tenen uns collons enormes, segurament en proporció inversa al tamany del seu cervell (a Jesulin me remito, per ex.) Lo millor de les corridas és quan treuen el torero en camilla i xorrejant sang per tot arreu: això si que és sortir per la puerta grande!
En definitiva molt millor parlar del gran Frank Black, que com a solista no l'he escoltat gaire però QUE BONS QUE EREN ELS PIXIES!!!
Paquito ja tardes a fer la cronica!

Anònim ha dit...

Jo reconec que els toreros tenen uns collons enormes, segurament en proporció inversa al tamany del seu cervell (a Jesulin me remito, per ex.) Lo millor de les corridas és quan treuen el torero en camilla i xorrejant sang per tot arreu: això si que és sortir per la puerta grande!
En definitiva molt millor parlar del gran Frank Black, que com a solista no l'he escoltat gaire però QUE BONS QUE EREN ELS PIXIES!!!
Paquito ja tardes a fer la cronica!

Anònim ha dit...

Natx, m'ho pots repetir, si us plau?

Anònim ha dit...

Parlant de cargols, aqui en tenim i a mes ens els mengem: el deixem morir de gana i si no els rematem a la paella.És clar, això ens omple la panxa i no deu ser una forma de tortura dels animals ( digo yo).
PD: Natx m'ho pots tornar a repetir?

Anònim ha dit...

M'apunto al corrent anti-taurí i sobretot contra els defensors de les corrides de toros, alegant una mort digna de l'animal.
A València fan uns espectacles on uns personatges salten i esquiven els toros. Plàsticament és també impresionant i no maltracten cap animal, però esclar, aquests personatges no es vesteixen de rosa ni marquen paquet. Potser aquí està el fallo, el que agrada a EGPAÑA no són els toros sinó veure homes vestits com donetes ensenyant els cullons..... Anda mucho maricón suelto.....
HE DIT!!
P.D. Natx m'ho pots repetir?

Pavu ha dit...

Hi ha uns altres personatges anomenats "Recortadores", que estan com una puta cabra, que es dediquen a esquivar el toro quan se'ls hi fot a sobre. Almenys aquests no maltracten el toro. Jo proposo organitzar un concurs de recortadores, però amb cargols. Per cert Natx, què deies?

Pavu ha dit...

Osti Gabi, se m'has avançat!! És que jo estava escrivint a ritme de cargol....

Anònim ha dit...

Voldràs dir: al ritme de la neurona...

Anònim ha dit...

tant maco que és el vestit de pubilla...

Pavu ha dit...

Podríem vestir una pubilla de cargol i torejar-la...

Anònim ha dit...

Podriem vestir un botiguer de pubilla i fer-li ballar sardanes.... A no que això ja ho vem fer!!!!!!

Anònim ha dit...

SI CABRONS AIXÒ JA HO VAU FER!! I ARA CADA VEGADA QUE ARRIBA UNA DESPEDIDA " UI ALERTA, QUÈ DIRÀ EL NUVI, O LA NUVIA, RESPECTEM ELS DRETS..." DE FET ÉS EL DE SEMPRE: AL BOTIGUER NINGÚ EL RESPECTE, EN CANVI EL BOTIGUER HA DE RESPECTAR A TOTHOM. ( DE TOTES MANERES HAIG DE RECONEIXR QUE M'HO VAIG PASSAR DE PUTA MARE)
PER CERT: PENJEU DISFRESSES DE VESTITS REGIONALS: A VEURE QUIN GUNYA.

tomashawk ha dit...

ole, maestro del arte taurino, que peasos veronicas. La musica es bastant bona.

Anònim ha dit...

tu fu-manchu,que pasa que hi entens de tot o que.

laiona ha dit...

Els trànsit de bestiat està regulat per llei, i les granjes d'animals també. Passa que la UE s'hi ha posat forta massa tard, i també ha donat molt de temps als ramaders perquè puguin adequar les instal·lacions i el ritme de producció a les noves normatives de BENESTAR ANIMAL. No s'utilitzen per espectacle i gaudi de la gent, són animals de producció i no es poden comparar amb l'activitat taurina.

Anònim ha dit...

Jo reconec que els toreros tenen uns collons enormes, segurament en proporció inversa al tamany del seu cervell (a Jesulin me remito, per ex.) Lo millor de les corridas és quan treuen el torero en camilla i xorrejant sang per tot arreu: això si que és sortir per la puerta grande!
En definitiva molt millor parlar del gran Frank Black, que com a solista no l'he escoltat gaire però QUE BONS QUE EREN ELS PIXIES!!!
Paquito ja tardes a fer la cronica!
Alguna altre petició?

Anònim ha dit...

com ho dius aixo,natx
m'ho pots repetir?

Anònim ha dit...

o sigui que si un animal és torturat però regulat per llei això val. L'altre dia a l'autopista vaig veure un camió carregat de ovelles i els hi sortien les potes per les reixes... esgarrifós. Però si està regulat per llei ja em quedo mes tranquil sabent que quelles ovelles no patien. Ni les oques, ni els cargols... que la llei ens ampari a tots.

Anònim ha dit...

Jo pregunto, què és un animal de producció?
El què no sabia era les "putades" que li feien al toro dos dies abans de sortir. Això és fer trampa.

Anònim ha dit...

Vinga, canteu amb mi la meva canço!!
Nananara,nanara, nanarananana,
(coros) HEY, HEY
Nananara, nanara, nanarananana,
(tots junts) HEY, HEY
Com que veig molt antitauri m'apunto a la faccio taurina, faltaria mes!!
Deu ser perque porto sang cardonina i de molt petit em portaven al correbou ( per cert, tradicio centenaria per si algu pensa que aquesta festa no es catalana ) o per que en contes d'un scalextric em van regalar un kit de torero amb toro de fusta i tot!! Pero si, m' agraden els toros. Preferiria ser toro de lidia a pollastre de granja engreixat a correcuita atapeit d'hormones i antibiotics cual corredor del Tour de França, per posar un exemple. Ah, que aixo esta regulat per llei?? Doncs jo diria que les corrides tambe.
Esos pases de pecho, esas veronicas, esos quites, ese par de banderillas!! Va por ustedes!!!

PD1- Frank Black- Vaig veure els primers 20 minuts de concert mes apabullants desde feia anys!! Va ser com una patada a l'estomac!! Brutal!! Jo m'esperava un concertet mig acustic com en els seus darrers sedes, pero el tio ens va sorpendre a tots, hora i quart i cap a casa, lo bueno si breve, dos veces bueno. No el vem treure a hombros de la plaça com al Jose Tomas perque el frank es gros com el Titot (no es pot ser perfecte en aquesta vida)
PD2 Vale, vale a mi tambe hi han coses dels toros que no m'acaven d'agradar... els picadors ... pero a vegades hi ha ART.

Anònim ha dit...

home aixó del doping sempre ens ens ha agradat...

laiona ha dit...

No m'he explicat bé!!
No dic que el transport animal sigui el més correcte, però que per fi, els governs han entès que el sistema de producció animal, que va desde la gestació (embaràs) fins el sacrifici, ha de ser el més ètic possible, i per fi ara hi ha unes lleis que regulen i exigeixen uns mínims per reduïr al màxim el sofriment i l'estrés animal. Aquestes lleis tenen uns anys de marge, i algunes fins el 2010 no s'aplicaran a la UE, però per algo es comença.
Els animals de producció són animals destinats al consum humà. I estic d'acord que moltes activitats producitives fins ara (i encara ara) són molt cruels per als animals, encara que al cap i a la fi siguin perquè ens els menjem.

Anònim ha dit...

Totalmentedeacuerdojosemaria.s el què em venia a refeir. Penso que hi han moltes formes de maltractament animal i en canvi ningú diu res ( o m'ho sembla ) Sembla que només al toro se'l maltracti.

laiona ha dit...

Si això que dius és veritat. Però et puc assegurar que s'està intentant canviar això, perquè hi ha pràctiques productives molt atroçes, i moltes la gent no les coneix o les ignora, i per això sembla que ningú es mobilitzi. S'han de canviar tantes coses!!!!!!
Mira els periquitos, que són la mascota de l'espanyol...això si que és una tortura!!

Anònim ha dit...

o les tortures que em vau fer a mi. A on son els manifestants!!!

Pavu ha dit...

Està regulat el transport de cargols?

Anònim ha dit...

En aquest blog molt antitauri, pero segur que mes de quatre paieros han estat als sanfermins, o sigui que quan la festa es per mi no importa tant el maltractament d'animals. Apa , RIAU. RIAU.

Anònim ha dit...

Home Pavo, evidentment, pensa que és un animal amb remolc i que despren substancies "resbaladizas", o sigui que si vas al darrere seu et pots parir un morrazo. Apa,RIEU,RIEU.

Anònim ha dit...

Jo estic bastant d´acord amb els que están a favor, i en contra.

Peró a mi, si em demanéssim quin animal voldria ser a La Terra, sens dubte contestaría: Toro Bravo.
Perqué ets passes la vida en uns "pastos" inmensos, menjes de collons i quan et dóna la gana. Ets folles unes vaques guapíssimes i super enrrotllades. I cap al tard,fart cóm un lladre, unes postes de sol, de postal.
I que algú t´emprenyi.
Després, si destaques, que no sería el meu cas, et porten a la Monumental, plena de gent a tope.
I les passes bastant putes.
Unes hores.
I et pela un tío que s´ha posa´t el traje de luces, per liquidar-te.
Peró que no es descuidi, que si no, te l´emportes per devant.

Peró aixó si, llepes segur.
I s´et mengen.
Peró,prefereixo que em peli el José Tomás, amb aquell arte, i un pilot de penya miran-te, que no pas el Gerent de Campofrío, amb el seu últim model de maquineta super-productiva: millor morir com un morlaco, que com a chopped.
Perqué el Toro Bravo, sempre mort, després de una vida a tutiplén.
I els animals que jo em menjo, no poden dir el mateix, us ho asseguro.
Ni postes de sol, ni vaquetes enrrotllades,al matadero, tothom va sense afeitar, i amb una samarreta del Naranjito....mai de la vida, abans la mort.

Jo, Usarak, o Miura.

El truco está a no volguer ser el més bén parit de tota la manada, suposo, perqué vaquetes i de sol, n´hi ha per tothom.

Peró es clar, cascar-la a la Monumental, ha de tenir un polvo.

Sense pagar, clar.

Si no, no té grácia.