30 de juliol 2007

Gol paià

Hola paieros!

- Fa calor.
- No tenim notícies interessants.
- Encara no faig vacances.

Aquestes podrien ser 3 raons de pes per acabar la secció aquí mateix. Però no! Sempre hi ha alguna notícia per comentar, em sembla.

Futbol. El Barça ja guanya. L'Henry ja falla penals. Ha marcat l'Etoo? No sigueu renegats...

Le Tour. Contador guanya el Tour. Què s'ha pres? Tard o d'hora se sabrà...

Curling. No hi ha novetats. Ja us entreneu canalla?

Bé, em sembla que per avui ja m'ho he currat prou. Tinc la neurona bastant encallada. Però em temo que no sóc l'únic...

32 comentaris:

tomashawk ha dit...

SEGUR QUE ALGU MES, TINDRA MES NEURONES ESPATLLADES QUE TU, I NO VULL DIR NOMS...

Anònim ha dit...

M'han dit que el Querni i l'anna de Quim s'emportaven la palma!!!

Anònim ha dit...

Per allà a Coforb hi corren uns aires que no li senten gaire bé a l'Anna.....

Anònim ha dit...

Nou positiu per EPO, el d'Ivan Mayo!!!!!! Ivan Mayo?????? Per acabar 12 i fent el ridícul com sempre. Per això es va prendre EPO?????? Si no es pren res pedalaria amb el Panxo a verano Azul.....

Anònim ha dit...

Però si tots en prenen!!!Si tots es foten EPO per què no el legalitzen? Tipus NBA. Igualment guanyaria el millor. Ara la gràcia del TOUR és a veure a qui no li troben el doping. Qui serà el pròxim? CArta blanca ja.

Anònim ha dit...

Aquest passat dissapte, una nau extraterrestre va abduir una colla de joves berguedans que feien un tranquil sopar a Capolat, borrant'ls-hi els records més recents. Molts d'aquests joves berguedans es van despertar el diumenge sense saber com ni quant havien arribat a casa...i amb escassos records més enllà de l'exquisit llom amb pinya que varen menjar.
Agrairem l'ajuda de qualsevol persona o personatge que ens pugui ajudar a reconstruir els fets

Anònim ha dit...

m'han dit que potser dijous hi haurà exclusiva a la secció xafardera de l'Imma.
mentrestant em decanto per felicitar al Natx que avui celebra el seu sant. Felicitats guapo!!! que ho celebris com et mereixes.
;-)

Anònim ha dit...

Ei Natx, felicitats!!

Sinjosele, totalmentedeacuerdojosemaria, carta blanca i no només en el ciclisme... unes olimpiades "dopping friendly" serien la bomba! 100m en 5 segons salts d'alçada de 10 metres,... i si algun s'ha passat tant que s'hi queda, doncs allà ell. L'espectalce és l'espectacle...

Anònim ha dit...

Sí senyor. I el que volgui fer el tour de França menjant plats de macarrons que el faci... però em sembla que també s'hi quederà!

Page ha dit...

Felicitats Natx. Fes-te'n un en honor el blog!

Anònim ha dit...

Moltes felicitats Natx!!!!
Aquest mes no parem de felicitar-te.....

Pavu ha dit...

Felicitats Natx!! Podries fer la crònica de les 24h de Bagà. Si recordes alguna cosa, clar...

Anònim ha dit...

També hi havia extraterrestres a Bagà?
Quin cap de setmana més xuuuuuungo!!!!

Anònim ha dit...

Ostia, Natx, et dius igual que el cantant dels Gossos, ja es mala llet, pero es igual, no et preocupis, no es culpa teva, de veritat, FELICITATS!!!
PD- Sense anim de embolicar la troca, pero algu va veure la fenomanal actuacio d'en cris juanico ahir al cantamania???
Que es, per pagar els autonoms???
Cantamania=cantamañanas

natx ha dit...

Bueno, bueno, moltes gràcies a tots/es i tranquils que ja s'ha acabat, no m'heu de fecilitar més fins l'any que ve.
Pavo: vols una crònica de Bagà? Molt fàcil, dilluns tenia agulletes des de la planta dels peus fins a la coronilla! Jo em pensava que jugaria poc i pels pèls que no ens classifiquem per semifinals (de fet, menys mal!)
Per cert això de Bagà està molt bé, però sense anar borratxo no és lo pispo!!

Page ha dit...

No sé qui em fa més ràbia, si el Cris Juanito o els Gossos. Proposo que escriviu aquells personatges que us fan més ràbia:
Començo jo:
-Cris Juanito.
-Gossos
-Nina

Anònim ha dit...

Seguim amb la llista NEGRA:
-La Pantoja
-TOTS ELS OPERACION TRIUNFO!!!!!
(menys la Beth que és catalana i està molt bona)

Anònim ha dit...

-PAZ PADILLA!!

No puc amb ella!!

Anònim ha dit...

Puez yo creo que zoy una persona pero que muyyyyy divertida y encantadoooooora

Anònim ha dit...

Per no parlar de Ramon Garcia... o de la Obregon...

Brrrrrrrrrrrrrrrr!!!!

Anònim ha dit...

La Obregon , no!

Pero en DAREK, PROU!!JEJE

martipuntnet ha dit...

a mi em fan rabia,els "anonims".

Anònim ha dit...

- La mare del Tenebres.

Anònim ha dit...

- Fernando "Stronzo di merda" Alonso

Anònim ha dit...

-José Luís Moreno i les "Galas veraniegas de TVE"

Pavu ha dit...

Acebes i Zaplana, són insuperables.

Anònim ha dit...

Si obrim la Veda Polítics del PP i jugadors del Reial Madrid no acabariem MAAAAAAAI!!!!!

Pinxu ha dit...

El putu Ventdelplà i tots els seus personatges!!!

natx ha dit...

I que me'n dieu del pesat del Puyal, que porta 30 anys retransmetent futbol i no en te ni puta idea. A més, si guipa menos que el Larry. M'hi jugo 1 pèsol que la pròxima temporada a l'henry i al toure els confondrà entre 800 i 1000 vegades. I el Toure i l'iniesta 2 o 3 segur!

Anònim ha dit...

La Pilar Rahola...que la CREMIN!!!!

Page ha dit...

EL Joan Saure quant riu. Es patètic!

Anònim ha dit...

I tant!!!!!
El Duet Saura-Maiol que ELS CREMIN també!!!!!