26 de juliol 2007

M'han dit que...


HOLAAAAAAAAA

Avui m'han dit que era santa anna i sant quim, i també m'han dit que diumenge serà santa marta, o sigui que totes i tots els que celebreu el sant avui o un dia d'aquests moltes felicitats i a veure si es veu un detallet, tipus xupitus o quelcom que s'hi assembli.

M''han dit que també hem d'anar de despedida dels futurs immediats nuvis Pep Prat i Gemma Parcerisa... Osti Gemma, m'han dit que de moment només hem trobat un negre que és diu Cap d'Any, jo quan hi vaig trucar vaig pensar quin pseudònim no?? i el seu representant em va dir: li diuen Cap d'any perquè m'han dit que li fa 31 centímetres!!!! vaaaaaaaaaa, vaig pensar jo, això no s'ho creu ni ell, però en fi, Gemmeta ho haurem de comprovar el dia de la teva despedida, a veure si és cert el que diuen dels negrets zumbons...

M'han dit que també fot una calor horrorosa, i que es festa major al carrer major. També diuen que el regidor pperu ha decidit continuar seient al seu palco de l'ajuntament. Home si deu tenir una vicoca (no sé com s'escriu vicoca) vull dir que deu tenir un "xollu" i potser una mica de sou i tot per asseure's al tron de l'ajuntament...

També m'han dit que dissabte coneixerem a la Nur (tampoc sé si ho he escrit correctament. Pere i Mireia dispenseu!) A mi em fa molta gràcia anar a ca la família Claret-Besora, perquè encara no hi estat mai, i m'han dit que és molt guapi.

Diuen que, també ja està confirmat el casament d'aquells dos que es volen casar a l'hivern ostres com es diuen... ah sí, em sona un tal pavu i roki. Serà el dia 1 de desembre i l'hora de l'aconteixement encara està per acabar de decidir.

També m'han dit que la família tubau tindrà un mosset que es dirà Marc, i que la família cutal encara no té clar el nom del seu fill/a degut a la poca panxolina que fa la sra gallifa.

Diuen que aquest cap de setmana encara apretarà més la calor així és que tots cap a l'ombra o a remullar el cul a la piscina o a la riera si és que hi baixa aigua.

Res més, que tingueu una bona tarda.

14 comentaris:

Pavu ha dit...

A mi m'han dit que bicoca s'escriu amb b de bicoca.

Pavu ha dit...

Bicoca Cutal Gallifa. No sona malament...

Anònim ha dit...

Tens rao Pavo, La coca què tal Gallifa...no sona massa bé!

Anònim ha dit...

Jo molt bé, i vosaltres?

Page ha dit...

Hombre Gallifa, ja era hora que fessis acta de presència en aquest bloc! En hora bona,

Anònim ha dit...

Per cert... què és la foto???

Si hagués de dir alguna cosa diria que és l'ull del Duende Verde, però no ho tinc massa clar... també podria ser una tricoca...

Anònim ha dit...

Podria ser el reflexe del sòl en el retrovisor d'un cotxe
(Kè macoooo)... però jo també aposto per la tricoca.

Anònim ha dit...

Prodria ser un leucocit però jo també crec que és una tricoca

Anònim ha dit...

hola capullos,
que és una tricoca?

pavo-roki,enhorabona,suposso que ja us ho havia dit,lo que no sabeu, és que jo també em vaig "casar",un 1 de desembre molts anys enllá,només és perque us ho penseu un altre vegada,pero si ni aixins no ho voleu canviar,el lloc va esser sta. maria d'avia,i la hora em semblá que la 1.
apa molta sort a tots.

Anònim ha dit...

A mi m'han dit que la foto és una ecografia de la Roki? Es veritat?

natx ha dit...

I no t'han dit que dimarts és St. Natx?

Anònim ha dit...

jo tampoc no sé que és una tricoca, deu ser una coca amb tres gustos?????
Moltes gràcies Martí ja mirarem si coincidim amb l'hora´com tu. el xiringuito eclesiàstic em sembla que no serà el mateix que on ho vau fer tu i la teva sra.

laiona ha dit...

Jo també aposto pel reflex del sol en un retrovisor....pavu, el leucòcit on el veus?!
Gallifa!!! ja era hora !!

natx ha dit...

Mira, jo no tinc nipona idea de que cullons és, però si voleu quedem avui, ens fumem uns sigarritus de la risa i veureu quantes idees que surten!