12 de juliol 2007

M'han dit que...

Bona nit a tothom.
Per començar perdó pel retard, gangas del oficio no em permeten anar més d'hora.
M'han dit que hi ha gent que encara no es creu que el pavu i la roki es casen. Tinc bons informes i pels que ho han demanat especialment dedico aquest paràgraf al Pep i la Gemma us ho puc assegurar que és cert ja rebreu més informació quan n'hi hagi.
També voldria recomenar alguna teràpia alternativa pels que participen i col.laboren en aquest blog, doncs n'hi ha algun que sembla que li falti un tros d'estiu (sense faltar el respecte a ningú, només faltaria). Doncs bé jo proposo que truqui a la nostra estimada Angelineta que m'han dit que treballa/treballava amb malalts de salut mental, i crec que agafant el diagnòstic a temps podem trobar una solució per tots els que no esteu gaire ben llepats. M'han dit que com a tal també hi ha alternatives naturals així com les flors de bach, o bé la homeopatía que sempre és una mica més lent que la medicina tradicional.
Ja veieu avui el m'han dit que no va de cap xafarderia en especial, tot i que m'han dit que hi ha gent que realment si que li patina el pedal doncs brètols i idiotes que es dediquen a fotre llenya a la gent sense saber ben bé el perquè. I això es ben cert perquè va passar dissabte aqui Berga.
Bé, m'han dit que faig tard al sofà o sigui que bona nit, i disfruteu del cap de setmana que ja el tenim a les portes.
Salut i fins la setmana entrant.

2 comentaris:

tomashawk ha dit...

haviam el m`han dit l`has de fer amb mes detalls, que collons va passar dissabte, dona detalls.
Hablemos claro coño.

Anònim ha dit...

Eh Tomashawk un poc de respecte, que estas parlant amb la futura sra.Pavu, però...Imma: volem detaaaaalls!!!
Per cert Roki, la teva secció va el dijous, no? I avui som dijous, no? Doncs tu tranki que fins les 12 tenies temps i si algú te pressa doncs...que es prengui un Malibú!
P.D. Ja se que estem fatal, però si ens ha d'arreglar l'Angelina ho tenim clar! Cap a Sant Boi que falta gent!!!