25 de maig 2008

Delicatessen Paià

Estimats amics i amigues:

Degut al temporal que ha fet avui, m'he vist obligada a no poder-vos oferir cap recepta, doncs se m'ha inudat la cuina, i com a tal se m'ha espatllat el forn (em sembla que m'hi vaig deixar un drap)

Perdoneu les molèsties, la setmana que ve, espero tenir el problema solventat.

Bon final de Patum a tots.

Pel que pugui passar i per trobar-vos bé durant la setmana depureu-vos una mica amb un caldo de:

ceba

porro

api

julibert

tot ben bullit i sense gens de sal, i a beure'n que va bé per eliminar totes les porqueries i alcohol que hem ingerit aquests dies tant xulis que hem passat.

Bona setmana.

7 comentaris:

Anònim ha dit...

I per rebaixar la barreja, molta aigua.

Pavu ha dit...

Per rebaixar la barreja, 2€ menys, que era caríssima!! Oi Vinyetes??

Anònim ha dit...

El Vinyetes no en va beure gens de barreja, ni dimecres i dissabte, nooooooooooo.......

laiona ha dit...

AL LOROOO VINYETES!!
QUE TE ESTAN EMBAUCANDO!!!!!

laiona ha dit...

Jo també recomano a part del caldo depuratiu uns esmorzars multivitamínics a base de sucs de fruita, te, més fruita, una mica de mel, fruiteta, etc.

natx ha dit...

I una mica de fruita, no?

Anònim ha dit...

Així m'agrada, menjar fruita que és sana i natural, per poder estar tant primet com jo......