05 de maig 2008

LA VIDA EN UN JEEP

En l'enquesta de la setmana passada, el jugador més votat per seguir una temporada més és el gran Touré Yaya, el 64% dels participants l'han votat. Totalmentedeacuerdojosemaria.
El següent és en Messi, amb un suport paiero del 61%, seguit per Iniesta ( 55%), Bojan (50%) i el Milito ( 47%).
Els menys votats són: Marquez, Henry, silvinho, Abidal, Giovanni i Zambrotta.

El què més sorpren:
l'Abidal només ha tingut el suport del 11% dels votants.
Podríem dir que per SEGONA SETMANA CONSECUTIVA, hi ha gent que no ha entès el significat de la pregunta; si no, no s'entén com un 20% renovaria l'Ezquerro, l'Edmilson ( 23%) o EL GUDJOHNSEN AMB UN 29%.
Ah, i un comentari:
Sempre he sigut un defensor de l'Eto'o. Però lo de l'auto expulsió d'aquest diumenge per no jugar al Bernabeu és d'una caradura impressionant, que no té nom, vaja. I per mi, si arriba un equip que posi els diners sobre la taula, BON VENT I BARCA NOVA. El deco en canvi, no m'0ha sorprès, ja que com el Ronaldinho porta dos anys rient-se a la cara de tots els socis, aficionats i seguidors del Barça. A tomar!!!

I aquesta setmana, passem a temes més interessants; com que ja queda mooolt poc per Patum, quina és la vostra comparsa preferida?


J.M Puyal.
S'entén això?

17 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo tampoc entenc com un 17% ha votat per renovar el ronaldinho. Ho han fet a "pito pito"?

Anònim ha dit...

I la meva comparsa preferida sense cap dubte són els paieros que em fan ruedo cada any, i que convido a repetir-lo enguany.
Però la millor comparsa oficial, és la Guita Xica.

Anònim ha dit...

A mi la comparsa que m'agrada més és la del 'Quim geganter' quan balla amb el paraigües a sobre la barana.

Anònim ha dit...

HOLA A TOTS!!!

SENS DUBTE LA MILLOR COMPARSA ÉS LA DELS GEGANTS (EN CONCRET LA DEL NOU). EN SEGON LLOC I POSARIEM ELS PLENS. LA MEDALLA DE BRONZE PER LA GUITA XICA. TOTES LES ALTRES FAN PENA, COM AMENA!!!

Anònim ha dit...

Hombre amiguetes, la mejor comparsa está claro que es esa girafa verde que saca fuego, con esa bonita bandera de ESPAÑÑÑA.

Anònim ha dit...

A mi la que m'agrada més és aquell ocell verd. QUÈ MACU quan es fa el silenci a la plaça abans del seu ball....

Anònim ha dit...

Pixapí de gràcia, no és un ocell verd, és una gallina amb flors el bec.

Anònim ha dit...

Hombre, que algu voti pels nanus vells, que no tenen cap vot y son de lo mejor de la patun.

Y visca el PSOE.

laiona ha dit...

Page xica: pilota!!!!!!!

Anònim ha dit...

la millor comparsa és aquella que sempre va al costat del tabaler...
I el tio es va posar a casa seva cal Tabale, si si cal tabale...,

Vaia tela i apart cobrava fins no fa masses any, quins collons i té el ritme al cul, canuta tabalera ja!!

Anònim ha dit...

Crec que per la majoria de paierus la millor comparsa és l'estrella i la barreja que us foteu tots al voltant de la taula del bar caracas... suposo que ja deveu tenir el palco reservat...

Anònim ha dit...

La millor comparsa és la quina tinc jo a casa guardada, la quina és MEVA i del meu fill! hi tinc de lo milloret de la Ciutat, personatges entranyables que no et voldries trobar en un carreró fosc

Anònim ha dit...

Per mi la millor comparsa és la del Xinu arrasant les taules de cal Blasi.

Anònim ha dit...

Jo veig una conxorxa Pagerols-Massana perquè guanyin els gegants o la guita petita. Per sort tothom sap que els plens som els més ben parits! (malgrat el Sobrevies, és clar!)

Anònim ha dit...

St cefarinu... el meu cor està dividit al 50% entre guita xica i plens.

Anònim ha dit...

st.cefarinu, tens raó, els plens som els més ben parits!!! però el meu cor està dividit. I tu page gran t'has deixat el petit % psc"remalasso nanos saltarins"

Anònim ha dit...

Vale ho reconec, un 1% pels nans vells.