07 de maig 2008

THE PAIA'S SONGS: SINJOSELE

Aquesta setmana tenim l'honor de rebre les cançons preferides del nostre 'guru musical' SINJOSELE. Gran part dels Blocaires Paieros estem espectants de saber quines són les preferències del nostre guia, quines són les arrels que l'han portat a l'elevat grau de coneixement musical que acredita.

Paraules del Mestre:
Les cançons que m’han marcat mes la meva vida són, sense cap mena de dubte les següents:
“Mi amigo Felix” de Enrique y Ana. Si a mi m’agrada la música és gràcies a aquesta cançó. És la primera cançó que em va fer plorar de veritat. El meus pares van haver d’amagar la cinta de cassette. Em vaig adonar de quin poder tenia la música!

Mentre tots nosaltres jugavem a futbol en Sinjosele ja demostrava un interès innat per la música, gràcies a això la seva oida musical es va anar refinant i aguditzant en una edat molt jovenívola. El seu precoç interès per la música i no pel futbol es tradueix en les poques habilitats que va demostrar posteriorment en el joc de la pilota.

“Amor de hombre” de Mocedades. És una de les cançons que m’han acompanyat durant la meva vida: ho juro! No sé perquè quan faig esport i vaig “apurat”, sempre, sempre, sempre m’ apareix dins el meu cap aquesta cançó. Sense anar mes lluny l’altre dia vaig pujar al Rasos i del refugi fins dalt la vaig estar cantant!

No només ha demostrat en Sinjosele que té un gust musical refinat sinó que és també un estudiós del l'espectacle en general, posant gran ènfasi en les coreografies i els balls, elements imprescindibles i que estan tant lligats en l'espectacle de tot gran artista musical. Aquest vídeo és un exemple on la coreografia és tant o més important que la pròpia cançó. També això explica perquè no vaig mai a pedalar amb ell......

“Es una lata el trabajar” de Luis Aguilé. Aquesta és la cançó que he cantat mes vegades a la meva vida. Em sembla que no hi ha dia que no la canti. Bé sí, els diumenges i durant les vacances no acostumo a cantar-la. A mi el Luis Aguilé sempre m’ha fet molt riure.


Com a estudiós del món musical, en Sinjosele sempre ha entès l'estret lligam que existeix entre en món audiovisual i el món de la música, sobretot després de l'aparició del Video-Clip. En aquests cas ens sorpren amb un vídeo pioner en seu temps en l'aspecte dels efectes visuals. Demostrant la innovació dels primers Video-Clips i que el món de la música no té res a envejar al de la indústria cinematogràfica.

Aquesta ha estat l'elecció del nostre Paiero del Paià Sedé. Observem orgullosos com tot i la presència d'elements distorsionadors com Radio 3 i Rockdelux, en Sinjosele s'ha mantingut fidel a les seves arrels i conviccions.
I recoreu: SOBRE GUSTOS NO HI HA RES ESCRIT!
ESTOESTOOOOODOAMIGOS!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Quins records més bons.
l'enrique&ana de quan era petita, després a la creixença la meva mare em va ensenyar a planxar i sempre escoltavem mocedades, quan l'he escoltat m'he enrecordat de quasi tota la lletra. I la última és prou ben divertida, i també l'havia sentit que algú la cantava per casa..
En fi, molt bé, molt bé!!!

Anònim ha dit...

Encara sort que no ha penjat el "coco uaua"

Anònim ha dit...

Jo hi he trobat a falta en Pere Tapies, xupamoto xupamato, poc bona.

tomashawk ha dit...

Per mi t`has deixat el JUNTOS de Paloma san basilio i comando g de Parchis.
Pero be bona tria, ara etenc els teus gustos muscals.