04 de maig 2008

Delicatessen Paià

Avui vaig una mica curta de temps, i d'inspiració però per ser diumenge, i sent l'hora que és podem dedicar-nos a fer una pizza.
Jo no les elaboro, simplement les compro ja fetes. O sigui que es tant fàcil com anar al super i mirar a la secció de refrigerats o congelats i escollir la que més ens agrada. Arribem a casa i escalfem el forn i li posem i pim-pam tu a menjar.
També és fàcil i còmode fer servir el telèfon i trucar que te la portin a casa, en aquest cas surt una mica més cara, i a vegades es fa llarga l'espera però per sortir del pas les que venen surten prou ben bones
A mi m'agrade totes, però si he de triar m'agrada la de quatre formatges, però com que generalment l'he de compartir amb el meu marit sempre en fem una que no en tingui massa, pk no li perjudiqui la salut amb ell això del formatge.
Ho acompanyem amb una birra o bé amb aigua. Qualsevol liquid i queda bé, amb la pizza...
I per postres... un magnum hi pot quedar bé.

Vinga doncs que vagi de gust.
Bon profit.

12 comentaris:

Anònim ha dit...

Rusky, de seguir així les teves estrelles estan en perill....

Anònim ha dit...

També perilla la super oferta fantàstica que planejavem fer-te per substituir al Cruz

Anònim ha dit...

Això al Bully no passa... ein!

Bully, bully, bully...

Anònim ha dit...

Ruski, suposo que per un magnum et refereixes a una esferificació de bigotis del Magnum de la mítica seria de TV3,a companyat d'un niu de caca de gos doberman del Higgins, no?

Anònim ha dit...

Si fas la pizza al forn no hi posis cap drap, es pot cremar!!

Anònim ha dit...

Tranquils companys!!!
Prometo fer-vos ben aviat una bona recepta.. ara m'he apuntat a un curs de cuina, amb el meu amic dels Casals i ja veureu com ben aviat tindreu alguna recepta ben currada.
Això si, primer, abans d'escriure una recepta sempre la provo, més que res per si surt bo o no, dolç o salat...
Referent al tema magnum jo em refereia al gelat de la casa Frigo que n'hi ha de diverses varietats, el millor sens dubte: el doble de xuculata...
Castanyera: no s'ha de posar mai el drap dins el forn, però cal agafar un drap per treure la pizza del forn. S'entén??

Anònim ha dit...

Ruski, quan es fa aquest curset de cuina?? quan val?? a on es fa??

Anònim ha dit...

Ostres Jove emansipada no sé si ja han tancat les inscripcions perquè jo hi vaig la setmana que vé. ho fan als Casals i encara no sé quan val, si t'interessa puc demanar si encara hi ha lloc, però ho dubto perquè es veu que van molt buscats.
Si et serveix de consol et podré passar els apunts.
Bé doncs si vols envia'm un mail i jo ho demano.
apalin que vagi rebé.

Anònim ha dit...

Ostres Jove emansipada no sé si ja han tancat les inscripcions perquè jo hi vaig la setmana que vé. ho fan als Casals i encara no sé quan val, si t'interessa puc demanar si encara hi ha lloc, però ho dubto perquè es veu que van molt buscats.
Si et serveix de consol et podré passar els apunts.
Bé doncs si vols envia'm un mail i jo ho demano.
apalin que vagi rebé.

Anònim ha dit...

Hola Ruski, podries penjar els apunts del curset a la teva secció del Blog. Així no hauries de pensar una recepta cada setmana i tots aprendriem una miqueta més que amb les teves receptes de pa amb tomaquet i pizza.....

laiona ha dit...

Val. Ja em passaràs els apunts, que anar fins els casals ara no em ve gaire de gust.
ara, si els vols o no penjar al blog, això ja ho decidiràs tu...je je je

Anònim ha dit...

Ostres em sap greu haver fet tant poca varietat de menú. Però, traquis que tot plegat és degut a l'estresssssss
apalin disculpeu-me i no m'ho tingueu en compte.