05 de maig 2008

Gol Paià

Hooola a tothom!

Passen les setmanes volant. Un altre dilluns. I no tinc idees. Esportivament cada setmana sembla igual. O potser no...

Futbol. S'ha acabat. El Madrit campió, I dimecres, passadís. El Barça va guanyar 6 a 0 contra un València patètic. Però almenys van guanyar. Ara estarem distrets amb les altes i baixes per la propera temporada. Comencem per l'entrenador. Sembla que ja està fet que el pròxim entrenador del Barça serà el caganer, també conegut com a Guardiola. A mi en principi no em fa gaire gràcia, però el més important és que tinguem un bon equip i que hi hagi actitud. Perquè un bon equip ja el tenim, de fet crec que tenim el millor equip de la lliga espanyola de llarg i un dels millors equips del món. Però no hi ha hagut compromís ni actitud. Per tant... a fer neteja!! I aquests jugadors que s'autoexclouen per jugar contra el Madrit.... Covards!! Que montin un trio amb el Ronaldo!! Aquí s'ha d'espavilar tothom, començant pel Laporta i acabant pels capitans de l'equip, que molt bla bla bla però no han sabut fotre cap hòstia dins del vestuari. I l'afició del Camp Nou... que dimiteixi. Apa, a veure quins fitxatges tindrem dilluns que ve. I a veure si almenys fotem un 0 a 6 a la peste campiona. Mira que són dolents, però campions.

Bàsquet. El CSKA de Moscou va guanyar la lliga europea. El Barça volia fitxar el seu entrenador, el Messina, però al final no vindrà. Em sembla que al bàsquet del Barça també li cal una neteja...

Handbol. El Barça va perdre contra el Ciudad Real i va dir adéu a la lliga. Temporada en blanc. No, si aquest any ni el hòquei.

Tenis. El Vamosrafanadal va tornar a guanyar el Godó. No m'estranya, he buscat el Godó al rànquing i no està entre els 100 millors jugadors del món...

Moto GP. Victòria del mestre Rossi a la Xina. El nen Pedrosa queda segon i es posa líder del mundial. El Lorenzo es va fotre una galeta impressionant als entrenaments però va quedar quart.

Veterans. Ja s'ha acabat la temporada. Al final, quarts. Però amb una segona volta impressionant. Això sí que és un equip amb actitud!! Tots renovats.
El primer equip del Berga va tornar a perdre. L'any que ve serà millor...

I això és tot. Força Barça!!

22 comentaris:

Anònim ha dit...

Ja era hora que algú "rajés" dels capitans del Barça. Quina vergonya de tius! Com és que el Ronaldinho encara és oficialment el tercer capità del Barça? Ell ha de ser l'exemple i la veu del vestidor? Per no parlar dels titamolles del Carlos i el Javi, amb una actitud covarda d'anar encobrint els companys que se la rasquen i anar fotent la merda sota l'alfombra.

natx ha dit...

Ui, aquí si és per rajar no quedem!
Jo també penso que un capità com Déu mana havia d'haver agafat al Ronaldinho pel coll i li havia d'haver cantat les 40. De fet aquest és un dels problemes de l'equip: falten jugadors com el Baquero o el Luis Enrique que posin a rollo niñatos com l'Eto'o.

Pavu ha dit...

El problema dels capitans del Barça és que no hi ha capitans. Són un més. I sempre bones paraules i bla bla bla. I ara mateix tampoc veig a ningú que pugui ser un bon capità. Que fitxin el capità enciam!!

Anònim ha dit...

Segurament no són els millors capitans del món ........ però crec que la seva responsabilitat és mínima comparada amb la del Rijkaard, Txiqui i Laporta

Anònim ha dit...

Jo el que no puc entendre com els propis jugadors van votar el Ronaldinho com a tercer capità.

Anònim ha dit...

A can barça "els petits canvis" NO SERVEIXEN DE RES!!!!!!!!!!!!!!!!

O HO CANVIEN TOT O AIXÒ S'ENFONSA!!!

AL LORO!!!!! QUE SI ESTAMOS TAN MAL!!!!

Anònim ha dit...

nos estan enbaucando!!!!


un parell de cullons és que ha faltat al vestuari.

Anònim ha dit...

AL LORO!!!
Aquesta setmana un 10!!! 1,15 euros!! NO ESTAMOS TANT MAL!!!
Matemàticament encara tenim possibilitats de fer alguna cosa...i llavors a repartir dividents...amb els socis compromisaris que tinguin liquidada la quota anual...

KOPINI ha dit...

Bon dia...
Vaja repàs ens van fotre ahir...
Aquí no corre no els capitans i si m'apures ni els liniers...
Vaja merda d'equip...
Guardiola???
Però si encara no porta una temporada entrenant !!!
Sóc capaç de fer-me d'un altre equip...
Adeu

Anònim ha dit...

Com pot ser que tothom cremi al Guardiola abans d'haber començat?
No sé si serà un bon entrenador, però com a mínim es mereix una oportunitat!!!
Si ell és l'escollit, doncs tots a mort amb en Guardiola!!

Anònim ha dit...

què vols dir? que per què tú portis mes d'una temporada entrenant ja en saps mes que el Guardiola?

laiona ha dit...

jo humilment penso que si ha de ser el Guardiola, doncs com diu el socipatitzant, a mort amb ell. I si n o té prou experiència ja l'anirà adquirint, com tothom, que ningú neix ensenyat. I si al final s'ha equivocat i la cosa no va bé, doncs mala sort, ningú es perfecte. O és que si ve un altre entrenador anirà tot 100% bé?

natx ha dit...

jo humilment penso que la Laiona seria una gran entrenadora pel Barça. Almenys té sentit comú!

laiona ha dit...

home mira, al vestidor amb els jugadors no em faria res entrar-hi!

Som així les dones!!

Anònim ha dit...

Laiona for entrenadora!!!!!
Segur que ens trauria algunes entradetes....

Anònim ha dit...

A mi em sap greu que ara acomiadem en Rijkaard com si fos l'enemic número 1 del Barça. Potser s'ha acabat el seu temps però s'hauria de fer una miqueta de memòria del que ha fet de bò, QUE HA ESTAT MOOOLT!!!!...... i donar-li les GRÀCIES!!!!!!

KOPINI ha dit...

Jo no és que en sàpiga més que el Pep. No tinc res contra ell, si no contra la decisió de posar-lo a ell, ja que crec que hauria de tenir més bagatge com a entrenador... Segur que ho pot fer bè, però estic contra la decisió de que un equip "Gran" com diu que és el Barça, posi l'equip en mans d'un "novato", ojo, que jo no m'hi posaria ni "borratxo"... bè... borratxo pot ser si. Ha d'haver-hi molt pressió en un equip així... Però molta !!! Aquí a Berga hi ha pressió i som una "merda", això amb molt de respecte ¿vale?... però és així...

KOPINI ha dit...

Jo no és que en sàpiga més que el Pep. No tinc res contra ell, si no contra la decisió de posar-lo a ell, ja que crec que hauria de tenir més bagatge com a entrenador... Segur que ho pot fer bè, però estic contra la decisió de que un equip "Gran" com diu que és el Barça, posi l'equip en mans d'un "novato", ojo, que jo no m'hi posaria ni "borratxo"... bè... borratxo pot ser si. Ha d'haver-hi molt pressió en un equip així... Però molta !!! Aquí a Berga hi ha pressió i som una "merda", això amb molt de respecte ¿vale?... però és així...

Anònim ha dit...

Laiona, quan sigui president et fitxaré com a entrenadora, la primera noia entrenadora del Barça!
QUE N'APRENGUIN!!!!

Anònim ha dit...

Llàstima que ja no hi hagi el Kluivert...m'han dit que la te molt llarga!

laiona ha dit...

GAMBA PRESIDENT!!!
GAMBA PRESIDENT!!!
ja pots anar preparant una plataforma per fer una moció...es podria dir "El gambot blau"...

Anònim ha dit...

Em varen dir que el Kopini no continua al Berga?
A ell també l'hi haurien de donar les gràcies, no?