05 de desembre 2007

paia sedé ( no som "ré" ! ?)

... sólo me dán miedo
las monjas, el agua y los niños...
el epitafio que buscabas:
“te estoy esperando...!”

Josele Santiago. Los Enemigos. De la cançó “Miedo”

Si aquesta setmana tothom parlava d’un senyor americà de 58 anys que toca la guitarra (la qual no se sent ) i fa rock’n’roll, nosaltres parlarem de dos nois joves catalans i que toquen poc la guitarra ( però quan ho fan sí que se sent) doncs, senyores i senyors, els dos catalanets fan: TEEEEEEEECNOOOOOOOO!!!!! TA TXIN TA TXIN amb tots vostés i directament des del barri del poble nou de Barcelona: The Pinker Tones.
Apa, ho sigui que ens tornem a posar la disfressa d’”enderock” i tornem a parlar d’un grup català ( per què després em diguin que no se’m veu la barretina!)
Aquests “xavalitos” trionfen a EEUU i a Japó,França Alemenya... (i a Catalunya encara treiem la banya!!) i segons la seva biografia oficial van coincidir un dia en una papereria i des de llavors no es van separar ( i és que la papereria uneix a les persones). Es diuen Mister Furia i Professor Manso.
Aquest grup fa música electrònica, música que segons algunes persones, no agrada a ningú. Doncs “mentira”:als de la secció del “paia sedé” de tant en tant ens agrada moure “l’esqueleto” i ens marquem unes sessions de “bailoteo” que ni ...
Ja sabeu el què passa a aquest país: mentre uns treuen la banya d’altres reben el reconeixement internacional! I aquí són relativament poc coneguts. No els deixem escapar que marxin els altres però aquests no! Des de el blogpaia reben tot el nostre suport .
Són pura energia us els recomano al 10000%. I la base sempre és electrònica ( o gaire bé sempre) filtren altres estils i això per mi els fa tant bons i explusius. Els seus sedés es venen a tot el món i a la última gira americana fins i tot el New York Times en parlava!
Apa i si voleu entrades pel Bruce no us preocupeu que encara en queden a la WEB...per sort el marketing no és infalible! ( ni el Bruce tampoc ).



18 comentaris:

Anònim ha dit...

Només comentar que la banda sonora del millor programa radiofònic que s'ha fet mai, L'Incident Kaplan, a Radio4, la van fer els Pinker Tones... Uns MONSTRUS!!!

Pavu ha dit...

Vaig a veure si trobo algun discs d'aquests tios per aquí NY...

laiona ha dit...

Doncs jo trobo que ja cansa el de 58 anys...bé ell no (fa la seva feina i la fa prou bé), cansa la gent que sembla que S'HAGI VIST EL CUL amb el Bruce, i sembla que si no vas als concerts ja no t'agrada el rock o no ets prou enrotllat... és un músic molt bo, pro ara tothom és fan d'ell (tothom! fins i tot les infantes i la Leti van als seus concerts!!) ...me'l faran avorrir!!


PROOOOOOUUUU!!!!!!!

PD: és una opinió, eh, que ningú s'ofengui...

Anònim ha dit...

Ostres pavu, tu per aquí?
Ni en viatge de noces pots estar sense el blogg......
Records a l'Imma i QUE PASSEU MOOOLT BONS DIES!!!!

Anònim ha dit...

Doncs jo ja tinc una entrada per anar-lo a veure al Camp Nou ... i gràcies al Sr. Barça, que també me'n va donar una per anar a veure els U2 (gràcies també a tu Laiona que vas fer 8 hores de cua i que no ho oblido!!!!!!)

laiona ha dit...

8??????????????????????????
van ser 11!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! de les 5 del matí a les 4 de la tarda!

Anònim ha dit...

Ho sento...snif, snif, snif

laiona ha dit...

de res de res...
ho tornaria a fer encantada ( però no pel Bruce).

Anònim ha dit...

Ostia!!, Nen!! No se , no se aixi a primera vista que vols que et digui!!
Buenu, tornare a fer una segona intentona amb els Pinker Tones de marras, aixo si, em pendre una "pasti" a veure si soc capaç de fer uns passos de ball pel pasillo de casa. Ostia, em recorden als Mercado Negro, ( Oh, Oh, Oh, Quina por!!)
En cuanto al sujeto ese de 58 años, doncs mira tothom es fa gran, perds la memoria, s'et moren els amics , et tremolen les mans amb la guitarra ... res comparat amb els qui el vam veure al 81.(jo, quin farol)
Si ens vols fer ballar, a que espera el paiasede de LCD Soundsystem!!

Anònim ha dit...

O de la M.I.A.!!!

sinjosele ha dit...

Laiona: totalmentedeacuerdojosemaria!
Paquitooooooo. LCD soundsystem estan a la cua...ja arribaran! però ja saps que des del paià sedé recolzem els grups honestos de casa nostre i tenen sempre preferència...que nosaltres som així!! A més va molt bé per fotre canya als oficials!!!!
Fa ràbia però sé que és veritat que vas veure el Bruce al 81.La llàstima és que amb l'edat no ho recordis!

natx ha dit...

Laiona Jo te'n diré un altre d'abuelo que comença a fer ràbia: el Sabina
Mira que m'havia agradat molt però a passat de ser un canalla simpàtic (com ell deia "medio quinqui medio poeta")a ser un pesat d'aquests que no saben com retirar-se. Sembla que estigui esperant que tot Españñña li faci un homenatge a ell i el seu amiguete Serrat (que vaya un altre).

Anònim ha dit...

Desde que vaig veure el Serrat animant a la PUTA SELECCIO ESPAÑOLA, que em cau fatal!!!

Anònim ha dit...

A mi no m'ha agradat mai aquest Serrat.... cantant en castellà...
El meu país és tant petiiiit.....
Si jo l'estiro fort per aquííí
i tu l'estires fort per allààààà....

Anònim ha dit...

Hombre, Sinjo...recordo jo mes el concert del ensprinstin del 81 que tu del casament de la seumana pasada!!

Anònim ha dit...

Eso Sinjo, que no està el cuerpu para estus exesus.....

sinjosele ha dit...

Hombre Paquito, Mercado Negro aquell mitic grup que va liderar la moguda musical berguedana als anys 80...i també els 90. Micky Mouse ha muerto, bella tonada. Recordo molt bé l'últim concert seu a la General. A la bateria hi tocava el bataca dels usaraks que pel què sembla volia saber com era aixó de tocar amb el local ple de gom a gom!

KOPINI ha dit...

Mercado Negro? Ah!! Ja m'enrecordo... Però jo era molt petit i ara ja "jugo" (quan puc, que és poc) amb el "veterans"... je je je... No cantaven gaire bè, però son bona gent...