11 de desembre 2007

The National Photographic Paià

Bones! Avui...
Els complements de moda a la colleta.
Voleu saber quin és el complement que més triomfa entre els berguedans fidels de les noves tendències?
La peça més trencadora de la fashion week berguedana?
Quin és l'últim crit a les passareles de Cal Marsalet?


"Els tovallons de quadres", una peça sempre elegant i còmoda, i molt pràctica per protegir-vos les idees i la neurona del fred. Imprescindible als armaris de tots i totes els torrats/ades!

En el model anterior podem veure una de les opcions del tovalló: observeu que amb aquests colorets, el tovalló afavoreix molt. Anem a veure una altra opció, més "in": l'aire al clatell és molt molest, i el tovalló pot apaivagar la sensació de fred...

Ara doncs, no teniu excusa per no ser els més fashion durant aquestes festes de Nadal.
No ho dubteu ni un moment, amb el tovalló ARRASAREU!

Apa-li, que la forca us acompanyi!

27 comentaris:

laiona ha dit...

Sinjo, a veure si em fas els honors i poses música de la bona, que ara ja fa unes setmanetes que espero a en Jeff...

natx ha dit...

Laiona, Jo fa anys que espero la Monica Bellucci...

Anònim ha dit...

Amb quina elegància porten els tovallons aquests nois....
M'encaaaanta!!!!!

Anònim ha dit...

Feticheeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!

Divinoooooooooooooooooooos!!!!!!!

Esto son hombres!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Hooooye Arúúúúús, ke le queria decí que yo ya hace años que llevo pañueeeelo en la cabeeeeza!!!!!

Anònim ha dit...

Esvereva hijo puta! el pañuelu lo puse yo de moda en el força barça.

Anònim ha dit...

però és que això no és un mocador, és un tovalló.
Per cert, quin d'aquests tres nois arribarà a la final de Supermodelo 2007?

escriu:
salvar quim
salvar cutal
salvar gamba
al blog paià

Anònim ha dit...

Judit tu que en saps tant:
Com el puc combinar millor aquest tovalló?
És que tinc una samarreta blanca sense mànigues tipus "imperio" i una jaqueta del xandall del ejercito español i no sé amb quina de les dues peces em quedaria millor...

Page ha dit...

Judit, et penses que estàs bona , però CARDES PENA!!!

Anònim ha dit...

Judit,No te l'escoltis aquest/aquesta.....
ÉS UN MÓN D'ENVEGES!!!!
Jo crec que estàs mooooolt bona!!!!

Anònim ha dit...

aish, barrufet presumit...
jo penso que et quedarà molt bé combinat amb les dues peces, i de pas em posaria unes bermudes de conjunt amb uns mocasins i uns mitjons de rombos...
estaràs impresionantment elegant, barrufet!

Anònim ha dit...

Tu barrufet presumit, perds una mica d'oli, no?

Anònim ha dit...

Ets tant forçut com dius?
Vine aquesta nit i casa i t'explico això de loli.....

Anònim ha dit...

Amb aquest tovalló arassareu.... dos parenostres i res avemaries!

Anònim ha dit...

fill, trobo que si fessis les xarrades (aquestes que fas amb la gent de fora explicant el casc antic de Berga), amb aquest tovalló al cap no se't gelarien tant les orelles.
Ja te'n faré un amb les estovalles de la cuina.

Anònim ha dit...

barrufet forçut, tot ho tens tan forçut com els braços?
passa del barrufet floreta i vine a casa meva que jo si que tinc una floreta que de tant en tant s'ha de regar...

Anònim ha dit...

Barrufeta...ETS UN PENDÓ!!!!!!

Anònim ha dit...

barrufet forçut, t'agraden les puces?
m'ensenyes els teus musculs?

Anònim ha dit...

S'obre el teló i es veu un barrufet ensenyant el cul. Títol de la pel.lícula?

- Ver ano azul.

Anònim ha dit...

barrufeta, tu deus anar molt ben servida amb tans barrufets!, no?

Anònim ha dit...

No em barrufa aquest blog!!!

Anònim ha dit...

Què gruller Gargamel....... tots els homes sou iguals......sempre pensant en el mateix.....

Anònim ha dit...

aquí només compleixen amb les obligacions paieres els del dimarts!! què passa mb el gol paià??
i el paià sede??
i el blogmaster?? que no hi ha video paià??
això és una vergonya!!
HO HAVEU VIST???????????!!!!!

LA MARE QUE ELS VA PARIIRR!!!!

Anònim ha dit...

Baruufet floreta, fots una ràbia!!!!
que no em barrufes gents!

Anònim ha dit...

Barrufets tots:
- El Gol Paià té excusa, perquè el Pavu està d'enviat especial als EUA per fer un extens reportatge sobre el món del curling.
- I pel Paià Sedé, el Departament de noves incorporacions, Neules i Torrons del Blog Paià ja ha començat contactes amb un fitxatge hivernal estrella...

Anònim ha dit...

L'experiència ens diu que els fitxatges d'hivern no solen funcionar. Jo donaria un marge de confiança al Sinjosele i esperaria a què acabi la temporada....

Anònim ha dit...

Paquito a veure si le echas un cable al Sinjo i ens ilustres una mica!
O sino també podem fitxar la Sheila que te uns gustos musicals que m'encaaaaant!!!