20 de desembre 2007

MEZCLAILLO PAIA

Be feia bastant temps que no feia la meva secció, prego als meus segidors, si n`hi han, que em perdonin.
Ja n`hi ha prou de chuparse las p.... i n`hen de cara a la feina. Per avui tenim un parell de temes adecuats a aquests dies:

BON NADAL !!!!
Dia 22:
Loteria de nadal ,la grossa.Bona sort a tots i tes



Dia 24 nit:
El dia de fer cagar el tiò, no us equivoqueu i feu cagar el pare noel que el pare noel no existeix es una invencio dels yankis, la cocacola per ser exactes, estic fins els collons del pare noel que es veu que esta de moda. A tots els balcns n`hi ha un dondeiremosaparar.
O sigui que a donar bastonades al tiò i deixeu-vos de pare noel.



Dia 25 :
Bon nadal a tots i ojo amb els canelons i el marisc.
Dia 26:
Felicitats als Esteves, i a menjarse els canalons i el marisc que va sobrar del dia 25.
dia 27:
Resaca?
Dia 28:
Sants inocents.



Dia 29 30 :
Gasteu el premi de la loteria
Dia 31:
Festa grosa i campanades i festa a ballar, a veure, etc...
Dia 1:
Bon any a tots i totes,i bona resaca

Apa a esperar els reis, feu bondat sino us portaran carbò.


MEZCLAILLO PAIA II

El partit

Barça vs madrid, n es un partit qualsevol es el partit, es l`unic partit que no es pot perdre, aquests cabrons si li fiquem 5 o 6 gols millor que millor.
Per aquesta ocasio fare una porra, el que encerti el resultat li fare lameva secciò a la carta, parlare de lo que ell o ella vulguin.





VISCA EL BARÇA.

17 comentaris:

Anònim ha dit...

Ostres Xino, quina entrada.......
No seria millor penjar un video cada setmaneta, tranquilament... ,sense estressar-te..., que no estar dos mesos desaparegut i posar-los ara tots alhora?

natx ha dit...

Ostia sembla que la gent ha vist perillar les seves seccions i s'ha posat les piles.
Realment és un mon d'enveges!!!

P.D. Blogmonster suposo que després d'aquest atemptat que ha fet el Xino, la secció de la Laiona QUEDA DEFINITIVAMENT INSTALADA AL DIJOUS, no?

laiona ha dit...

snif snif
buaaaaaaaa buuuuuaaaaaaaaaaaaa...
clar, com que sóc un mamelló, la gent em trepitja...
blogmonster...mira què ha fet el Xino!!!!

martipuntnet ha dit...

pero no patiu,si ens ho ha posat molt facil,només em d'encertar la porra,i que parli de lo que l'hi demanem,i si no l'hi demanem rés,pos ezo,na de na,a dormir.

apa jo em demano el:
barça 5-los otros 2

si ho encerto,el tomas ja no parlara mai més,bé com sempre.


apa bones festas a tots.

Pinxu ha dit...

3 a 1.

laiona ha dit...

també hi ha la opció de donar bastonades al pare noel, i que se'n vagi a cagar!

xino, tens raó, els papes noels aquests del balcó els mataria amb un trabuc, la mare que els va parir!!

Anònim ha dit...

Que ens està passant?...en fi. Jo 4-1

tomashawk ha dit...

No pateixis laiona que et sedeixo el dijous per la teva secciò, jo me pido...el dia que el Sr blogmaster em digui.

laiona ha dit...

2 a 1

Pavu ha dit...

5 a 0, i sobrats.

KOPINI ha dit...

Jo hem sembla que aquest Tomàs el conec des de fa molt temps... je je je... Bè tu com sempre a la teva bola... "Un abrazo Tomàs"... Jo dic: 3-2

KOPINI ha dit...

Pavu... ja has tornat?...

Anònim ha dit...

No vull caure en l'eufòria però no pronstico:
Barça 3: Els innombrables 0

Anònim ha dit...

Com a soci eufòric pronostico un 7 a 0 però com a president pronostico un 1 a 0.
Si voleu us -ho repeteixo en Xino: xinxunxin xin xan
I tema zanjat.

Anònim ha dit...

Demano, pefavor, socis...........
Jo pronostico un 2 a 0 amb gols de Kliper i del germà de l'Oscar

Anònim ha dit...

a mi la portera m'ha dit que un 4 a 0!!

Anònim ha dit...

Pos venga un 4 a 2 i l'aprenent de Mourinho CAP A CASA!