20 de desembre 2007

M'han dit que...



Hola a tothom!!!

Ja som aquí. Per ara anem tirant com les escopetes, però la veritat i s'ha de dir tot, ENS HA ANAT MOLT BÉ, ja us ho explicarem amb punts i comes, i si no us interessa feu un punt i a part.

De fet, no sé cap xafarderia, només m'han dit que la meva maleta encara deu voltar per aquests móns de Déu, o sigui que ja veieu, vaig tornar amb l'home, bé el marit i sense cap maleta, però la del sr pavu ja va arribar dimarts i la meva quien sabe donde.

Res més perquè tinc feina, només us desitjo a tots MOLT BON NADAL i que el 2008 tinguem encara més bon rotllo, més seccions al blog, més incorporacions a la colla...

Bones Festes.

Ah, la foto, considereu-la com la felicitació de Nadal, com si l'haguessiu rebut per correu amb "sellu" i amb el "remite" meu i del meu marit.

Salut!!!

;-)

pd. i a veure si ens toca alguna cosa dissabte, que només traïem el sopar de tant en tant i prou...

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Ei parelleta!

Bon Nadal, i ja ens veurem aquestes festes!

Anònim ha dit...

Velve a casa vuelve por Navidad...
Benvinguts i ja ens veurem per festes!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Hostia pavo, quin goig que fas!!
Bon Nadal

Anònim ha dit...

I tant, quin goig!!! I quins colorets!!!!
Això és que feia moooooolt fred?
O és que l'Imma t'abraçava moooolt fort?

laiona ha dit...

parelleta!!

Bon Nadaaal!!!

laiona ha dit...

què guapos que esteu!
VOI PAIÀ

KOPINI ha dit...

BON NADAL !!! Podrieu haver decorat l'arbre amb cintes o alguna cosa que és veiés més... Quin pati més gran teniu a casa no? je je je... I FELIÇ ANY NOU !!!