25 de desembre 2007

Ràbia Nadalenca

BON NADAL A TOTHOM!!

Seguim amb la saga "qui/què et fa més ràbia" però amb versió Xmas. Com que sense seccions aquest bloc no seria el què és, us proposo que descarregueu tota l'energia negativa que porteu dins durant les festes i que us heu de guardar. N'esteu farts d'àpats familiars i de tietes que us pessiguen les galtes? No digeriu bé els turrons? O no digeriu bé les llargues sobretaules dels dies 25 i 26? Què us fa més ràbia del Nadal?

Els Reis si que són ben parits!!
A mi personalment em fa molta ràbia que l'àngel del pessebre no s'aguanti mai bé a sobre la cova i caigui sempre al buit, esclafant el nen Jesús. Perquè no li posen peus??
El Papa Noel i les campanades de fi d'any per la tele també em foten molta ràbia.
Apa, despatxeu-vos a gust!!

38 comentaris:

Anònim ha dit...

A mi per Nadal em fa molta ràbia el tracte dels amos de cal Negre cap els clients de tota la vida. Be, per Nadal i durant tot l'any.
El que va passar el dia del Barça-Madrid ES INDIGNOS!!! Mira que el Carles i el Martí tenen temps entre setmana per sol.lucionar els problemes tècnis que hi pugui haber; MOLT DE TEMPS. Doncs no! sempre a última hora i malament!!! I no és la primera vegada que passa.
I per no parlar de la pudor de fum que se't queda a la roba, degut a la mala ventilació, o la música els dies de festa.
Hi ha algunes colles que han deixat d'anar al Negre per veure el futbol, i van a d'altres bars. Es per plantejar-s'ho.

HE DIT!!!

Querni ha dit...

A mi el què em fot ràbia són les pelis de Nadal que foten per tots els canals... quant cel.luloide malgastat en bodrius infumables... D'acord que després d'un empatx de canelons, garri, gambes, turrons i d'1 ampolla de cava per barba, la neurona està a la UVI, però un cert nivell s'hauria de mantenir... sort de l'emule...

Per cert: turrons o neules?

Jo neules, de tota la vida

Anònim ha dit...

turró de crema de cal dorna , per suposat!!

Anònim ha dit...

Jo neules. Me les foto com l'aigua. Jo poria viure de castanyes, neules, xocolata i cocacola. MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM... que bo!!!
Els torrons de cal Pujol no estan malament.

Anònim ha dit...

aquest any 100!!

Anònim ha dit...

Home Page, amb xocolata i coca no es viu malament...bones castanyes!

Anònim ha dit...

Els turrons de Cal Pujol no els he provat mai..... però els turrons de crema de Cal Alberich estan BONISSSSSSSSSSSÍSSIMS!!!!! i les seves NEULES... IMPRESSIONANTS!!!!!

Anònim ha dit...

TotalmentedeacuerdoQERNI!!!!
No es pot mirar la TV aquests dies. No soporto aquests concursos i gales cutres amb Personajillos Famosillos que fan a les TV de les Espanyes....
Egspaña es asin!!!!!!!!!!!
GRRRRRRRR quina ràbia que em fan!!!

Anònim ha dit...

bon dia capullos,
estic d'acord que aquest dies no és pot mirar la tele,total fan lo de sempre pero més "brillant"(vull dir que brilla més),
del tema de les neules i els torrons,que voleu que us digui,a mi em sembla que si engreixen i porten colesterol segur que son bons siguin d'on siguin,inclus de cal curruscu,per altre banda del tema de la xocolata i la cocacola,i demés "herbes" m'estimo més no parlar-ne,ja que és un tema que dona peu,a que hi hagui males interpretacions,

pero bé,del tema del "client indignat" si que em ve de gust parlar-ne,pero lo que no sé,és si ,ets un client o un soci indignat,perque si el problema és que éts un "soci" de la maquina de fer futbol,em sap greu
pero jo no t'hi puc fer rés,
ara bé,del tema dels problemas tecnics,que vols que et digui,potser no tenim tant temps com tu et penses,aquesta setmana en questió,la veritat és que varem (jo)pasar tot el dimarts,i un tros del dimecres i un del divendres,pasant cables i demes osties,perque els clients de tota la vida i els de no tota la vida,podesin veure el "superpartit" en una tele nova i estiguessin contents,pero com vas poder comprovar un petit cable ens va fer la "gitza",i varem tenir que escoltar el partit una estona per la radio,que és veritat que va uns segons fora de temps,i potser si que hi ha gent a la que l'hi emprenya molt,pero també et tinc que dir,que per la radio ho escoltavem en catala i era una locucio molt més divertida,que la que feian els dos "morts" del imagenio,apart de aixo
el tema de la musica del dies de festa,i dels dies de no festa,si vols et convido a que vinguis un rato que no tinguem gaire feina,i facis una "llista de reprodució" amb la musica "bona" que t'agradi,i jo t'aseguro que cada cop que m'ho demanis te la posaré,
pero del tema del tracte amb els "clients de tota la vida",m'agradaria que m'ho expliquesis més bé,ja que si creus que no t'em tractat tant bé,com tu et mereixes(creus)aixo si que em sap greu,i miraré de arreglar-ho tant rapid i bé com pugui,
ara bé(que vol dir moro)si donat el cas a mi em sembles que t'em tracta't tant bé com em pogut,com intentem fer amb tothom,no només amb els clients (de tota la vida),prepara't per rebre un tracte "especial" fet a la teva mida.
i el tema de la pudor de fum,que s'et queda a la roba per la mala ventilació,em sembla que és un tema dificil de solucionar,per el gust de tothom,ja que suposso que et pasa a tots els locals,on hi ha massa gent i hi deixen fumar,pero també et vull dir que moltes vegades en llocs d'aquestes carecteristiques,també hi troves "clients" que els hi ha caigut la botella de colonia,o el pot de maquillatje a sobre i a mi també em molestan força.

apa bon sant esteve a tots i fins aviat.


Pd.a mi si a algun lloc em fa rabia com em tracten,no hi vaig,i em quedo tant ample.

HE DIT.

Anònim ha dit...

Veig que hi ha bon ambient en aquest blog, com correspon a tant senyalades dates.

KOPINI ha dit...

Estic totalment d'acord amb el Martí ... Jo hi vaig poc, però les vegades que hi he anat, ningú m'ha obligat i m'han tractat força bè... Així que si no està content que no torni i punt ...

Anònim ha dit...

pau germans, pau!
a mi el que no m'agrada d'aquestes dates és que ja s'ha perdut l'esperit nadalenc, la bondat i germanor que regnava fa uns anys; satan s'ha apoderat de les nostres ànimes!!

Anònim ha dit...

I NO M'AGRADA QUEDAR SEMPRE SEGON AL CONCURS DE GARROFES!!!!!!!!!


Amb la feina que hem tingut jo i el farguell....

Anònim ha dit...

Si creus que el tracte de Cal negre cap als clients és bò, que la pudor a fum amaga que no t'hagis dutxat, que per això portes 15 anys anant'hi envia MATÍ_NEGRE.SI
Si pel contrari penses que et tracten com una merda, que la música és pitjor que la de radioteletaxi i que la olor a fum absorveix el teu Chanel nº5 envia
MATÍ_NEGRE.NO

Anònim ha dit...

A mi em fan molta ràbia aquests Pare Noel que pengen als balcons

Anònim ha dit...

MATINS_NEGRE.NO





què gamba, ja has arribat a bcn??

uuuulaaa

Anònim ha dit...

matins_negre.no

i posa'm una voll damm,macu!

Anònim ha dit...

matins.no



ja heu probat els cargols de l'àvia núria?? són boníiiiiiisims!

I el pastís bomba??

posa'm una copeta de moscatell, macu!

Anònim ha dit...

matins .si

doncs jo voto que si, ja que us descuidat de comentar els lavabos, són exquisits! de lo milloret de la comarca!!

jo un dia, no sé si ho sabeu, i vaig fer una obra d'art!!

Anònim ha dit...

matins.si

a mi m'agrada molt com em serveix la copeta de cava la rosa, meravellosa!

el què no m'agrada tant és trobar-m'hi sempre el meu fill i les seves herbetes.

Anònim ha dit...

Crec que el Senyor de la Presa pateix una esquizofrènia aguda....

Anònim ha dit...

totalmentedeacuerdojosemaria!
El sr. de la presa s'ha tornat boooooig!

Anònim ha dit...

Ja està be, sr. dela presa!!!
A treballar s'ha dit!!!

Page ha dit...

perdoneu, però jo ahir a les 12:00 AM ja dormia, que avui n'hi ha que em treballat, colla cabrons!!!

Anònim ha dit...

Esquizofrènia i sonambulisme.....
Aquest paio ESTÀ FATAL!!!!!!!

laiona ha dit...

és que a la presa hi ha molta humitat, i això afecta a la neurona...i clar....

Anònim ha dit...

QUE ENS HAS DE DIR...

Anònim ha dit...

Molt bé cusineta!!!!!
La secció Ràbia Nadalenca ja porta 28 comentaris....( i el del Martí podria valdre per 4 ó 5)
QUE N'APRENGUIN algunes de les vaques sagrades amb secció pròpia...

Anònim ha dit...

Tornant al tema de la pudor, Jo crec que l'ho millor que podem fer és demanar al barcons que en deixi fotre un forat al sostre de cal negre i fer la zona de d'alt pels fumadors i seguidors del barcelona de guayaquil. Igualment no foten res aquests del consorci.

Perquè algú s'hap que foten aquesta gent, a mí m'han dit que de dia se senten sorolls estranys.... com si fós una secta, rollo clínica xinesa on fan medicina ilegal.

Jo voto per escampar aquest rumor per berga.

Anònim ha dit...

28 comentaris?? Ke n'aprenguin??,
Vaques sagrades?? repasa QUI FA ELS COMENTARIS

Anònim ha dit...

cOMO jUAN pALOMO, YO ME LO GUISO YO...

Anònim ha dit...

A mi per Nadal em fa molta ràbia el mateix que durant l'any: tú!

laiona ha dit...

tu?? qui????
jo????!!!!!!!

laiona ha dit...

anònim, dóna la cara!!...o més ben dit, el nom!

Anònim ha dit...

No Laiona, tú mai! Volia fer una brometa tipus: "tontoelquelolea".. però ja veus!
A mi el què em fa ràbia és la panxa que se't queda després de fotre't: blat de moro, carn d'olla, gambes, escamarlans, llenguado, filet, canalons, cava, vi blanc, vi negre, pastís,
torrons de xocolata, de crema, de xixona ( tots sempre de cal Pujol, és clar) , neules... i segur que em deixo alguna cosa...a sí pa torrat amb allioli de codony.
També em fa molta ràbia que durant l'any em diguin que deixar-me la puta llumeta de la televisió encesa és un "derrotxe" d'energia impresionant i que si te'l descuides obert s'acabarà el món! Però quan arriba el Nadal ningú diu res de totes les llums obertes que hi han als carrers, aparadors, arbres, etc. No era tant greu això del canvi climàtic? ( jo no me creo ná! )Els marcianos deuen al.lucinar aquests dies mirant la Terra.La deuen veure fluorescent

laiona ha dit...

cullons sinjo, visca el règim!!

per suposat turrons del dorna forever!!!
però per mi lo millor de lo millor és el tortell de reis...a casa ens esbatussem per qui se l'acaba...

Anònim ha dit...

El tortell de reis i la coca de sant joan...forever!

Anònim ha dit...

www.bettavideos.com
www.bettavideos.blogspot.com