11 de desembre 2007

L'ACUDIT DE LA SETMANA

Buenu, buenu, buenu... cotre dies de festa i ni gol paià ni national photographic ni res de res. Si, es clar, ara posaran d'escusa que estan de viatge de bodes o algo així. Serà possible? Si hi hagues hagut alguna boda me'n recordaria, no?
Bé deixem-ho estar, que jo també estic una mica vago. Avui toca....taxan...taxan... un monòleg!però no del Buenafuente, que és molt bo però comença a estar suat, no? L'autor és diu Luis Piedrahita, sortia al club de la comedia i era boníssim, llàstima que no hagi trobat un altre video d'aquest mateix monòleg, però en fi: ahí va:


4 comentaris:

laiona ha dit...

No estic de viatge de noces per dos motius:
1, no m'he casat ( que jo sàpiga)..ho recordaria, o no...
2, ningú m'ha demanat que vagi de viatge amb ell...

dit això, ja pots veure que mentra tu estaves penjant l'acudit, estava fent la secció. El National no falla mai!!

natx ha dit...

Laia que vols anar a Holanda amb mi? Eps sense casar-nos eh!

laiona ha dit...

ah doncs mira, no estaria malament! Un viatge molt cultural, jejeje...

Anònim ha dit...

HOHAVEUVISTAIXÒ!!!!!
BlogPaià, encuentra tu pareja para hacer un lindo viaje.....