07 de juliol 2008

Gol Paià

Hola paierus i paieres!!

Sembla que el blog ja estigui de vacances, però encara queden moltes coses interessants per comentar. Però que les comenti una altra secció, jo em limitaré a comentar el que em sembli.

Futbol. Com ja ha comentat la secció d'aquí a sota, ahir es va votar la moció de censura a can Barça. Vot de càstig al Laporta, però continuarà. Què van votar els socis paierus? Segons l'enquesta que va efectuar ahir aquesta secció, un 100% dels socis paierus van votar en contra de la moció. L'enquesta es va realizar concretament a un total de 1 soci.
Pel que fa als fitxatges i vendes de jugadors, no hi ha novetats destacables.

Formula 1. El Hamilton va guanyar el gran premi del seu país. El simpàtic Alonso va quedar sisè. La culpa va ser de l'home del temps...

Tenis. Com ja vaig avançar fa uns dies, VamosRafaNadal va caure a Wimbledon. Sí, va caure, però va guanyar en un partit llaaaaaaaarg.

Le Tour. Ja ha començat la prova ciclista per excel·lència (no sé per què es diu això). El Valverde es va posar lídert a la primera etapa. No entrenava l'Apañó aquest? Avui no sé què ha passat. Hauré d'enviar uns quants enviats especials que m'informin...

Curses de muntanya per gent que no es cansa. Aquest cap de setmana tocava la Núria-Queralt-Berga. Només 94 quilòmetres. Hem de felicitar al guanyador, l'Armen, amb un temps de 11 hores i 20 minuts. I també hem de felicitar al nostre representant Sagalet (Franc, Murdock, Ninu, etc), que va completar la prova amb un magnífic temps de 18 hores i 52 minuts. Podies caminar avui, Ninu? A última hora jo no hi vaig poder anar, vaig perdre els cordons de les bambes.

Aprofitant que és l'estiu, aprofitaré per comentar algun esport típic d'aquesta època. Avui començarem amb el....

Surf. Esport que es veuen obligats a fer els windsurfistes que els hi han fotut la vela.

Apa, i a veure si la gent no s'escaqueja tant de les seves seccions. Una mica d'imaginació..... Golfus!!

11 comentaris:

Anònim ha dit...

També hem de felicitar el nostre Paquito que va completar la Núria -Queralt ( no és broma )

Pavu ha dit...

Felicitats paquito!! Vint hores i mitja caminant!!Què se sent quan arribes? O senzillament no se sent res perquè estàs massa cansat?

Anònim ha dit...

jo m'ofereixo com a enviada especial a Le Tour els dies 13 i 14, que faran etapes de muntanya als Pirineus francesos.
També anuncio que hi haurà representants del Paià Tour pujant els ports mítics dels Pirineus i prometo fer un reportatge.

Anònim ha dit...

Hola Pavu, a tu qui t'ha dit que vaig estar vint hores caminant??
En la foscor de la nit els esportistes i les esportistes d'elit tenen temps per moltes altres coses a part de caminar.Tardar vint hores a arribar i caminar vint hores son dues coses diferents. El que si que et puc dir es el que vaig fer en la mitja hora aquesta que sobra, somiar amb un "tanque" de Sant Miquel que m'estaba esperant a la terraça del meu bart, ni diplomes ni osties, aixó si que es un bon premit!!
PD- Noticia d'ultima hora, el Sinjosele diu que l'any que be m'aconpanya.

natx ha dit...

Cullons Paquito, quin macho ibèric!
Que li tornin el carnet jove ya!

Anònim ha dit...

Si, segur! EL SINJOSELE TAMBÉ HAVIA DE FER LA GOSOL-BERGA, I AL FINAL... CAQUETA!!!

Anònim ha dit...

Els grangers també tindrem enviats especials el dilluns 14, a l'etapa del Tourmalet i Hautacam.

Anònim ha dit...

Molt bé grangers, doncs ja ens veurem al Tourmalet. Porteu forces estelades!

Anònim ha dit...

Mira Carmencita i Paquito: mentre us fotieu de cobates fins al cul jo feia Gosols-Bergues doncs tinc l'honort de fer la primera i les cinc succesives i alguna de desperremada Gosols-Bergues ( hòstia ja fa 17 anys... que ens tornin el carnet jove). Lo que ha passat aquest any és que per qüestions profewssionals no vaig poder assisti-hi.
De Núria-Queralt en vaig fer una i no hi he tornat mai mes!
I tú Paquito ja t'ho explicaré

Anònim ha dit...

Sinjo, jo de Nuries-Queralts també n'he fet moltes... però passant per cal Negre!

Anònim ha dit...

Jo de Núries i de Queralts també me n'he fet moltes...