05 de setembre 2007

paia sede!!

Hola penya,
Quina casualitat, la setmanapassada en un bar vaig trobar la neurona que havia perdut el “pavo”. Estava sola, fumant i bebent,se la veia molt trista i abandonada i vaig decidí adoptar-la. No sé, va semblar que en un primer moment s’adaptava bé al grup , però mica en mica vaig començar a notar una estranya força que m’empenyia a entrar a tots als bars. Vaig començar a tenir molta, molta però que molta set... i es clar, veig que no s’acaba d’adaptar a la personalitat del grup. I a mes estic en campanya escolar i no puc estar gaire per ella i em sap greu. He trucat al conegut programa de tv3 “ neurones sos” per si trobava un família que la volés adoptar, ja sabeu una d’aquelles amb nens, juguets i coses així o bé una iaia que se senti sola... però em costa molt... Si us plau, ajudeu-me... és bona neurona, i a estones fa riure i jo crec que la podran curar... si sabeu d’algú que necessiti una mica de companyia que em truqui i li portaré jo mateix. Això sí que s’afanyi perquè als bars dels costat de casa ja no queden gaires existències i a més li estic agafant “cariño” a la pobreta neurona que en Pavo va abandonar ( dolent ell.)

Ja sabeu que des de la secció aquesta que amb toca fer sempre hem “apoiat” els grups locals i avui parlarem del gran mite: EN TITOT: BONÍSSIM. Gran artista polifacètic i a causa de les seves qualitats artístiques toca amb molts grups. El què no sap ningú és que entre aquests grups paral.lels en té un que canta amb americà!!... i no ho fa gens malament! A més, a mi m’agrada gaire bé tant com els BRAMS. Fa un rock alternatiu molt autèntic, influenciant directament a grups com Nirvana i tot el moviment Grunge. Sí, sí amics, un fenomen que gaire bé ningú sap. Però com a bosn paieros hem descobert que la seva modestia no té fronters... una grata sorpresa . Gràcies Titot per ser tant bo.
Endavant el video:

11 comentaris:

Anònim ha dit...

A mi me sembla que és igual de lletg i canta igual de malament!
Visca ses illes!!!!!

Anònim ha dit...

Ostia no fotis que el titot té unes illes? Si que dona pasta això de cantar!
Per cert, lo titot no serà mai res fins que no canti amb la meva aimada, l'antonia font

Anònim ha dit...

Oh ,que bò que soc.
Però el meu millor moment com a artista creatiu va ser quan em vaig inspirar per Carnestoltes i em vaig camuflar de "quan bull la llet es vessa", un plaer visual per els que van gaudir de la meva presència. Sóc un geni de la creativitaaaaat!!!!

Anònim ha dit...

Res comparat amb les disfresses que hem HE FET a la Colla del Negre, Titot no ets més que un aficionat!!!!!!

Anònim ha dit...

I ja veuràs aquest pròxim carnestoltes, les meves nenes i jo ja hem pensat de què ens disfressarem .....
M'encaaaaant!!!

Anònim ha dit...

M'encaaant que t'encaaaant!

Anònim ha dit...

pero no veis que es ronaldo.

Anònim ha dit...

Aquest blog degenera, pero , sinjosele, si hem de buscar pararelismes, tu no ets tan gras, pero us feu tots dos la ratlla enmig!!! Titot, Ay!! Frank Black Forever!!!

Anònim ha dit...

HOMBRE PAQUITO!! JA ESTAS AQUI!!!NO T'HA ATROPELLAT NINGU AQUEST CAP DE SETMANA? NOOOOO... DONCS VIGILA BÉ EL PROXIM...NO FOS CAS!
D'ACORD: PERÓ DE MOMENT AMB EL PES AMB GUANYEN!!!

Anònim ha dit...

Pero esto que es? Hay alguien cuerdo al otro lado? Joder, esto conmigo no pasava, a ver si tendré que llamar a Del Olmo que secuestre este blog.

Anònim ha dit...

pero esto que es!! PERO ESTO QUE ES!!!!
UNASE A ING DIRECT.