04 de setembre 2007

Gol paià

Hola malalts!!
Un altre que va tard. Això de tornar a treballar no pot ser bo. M'hauré de fer funcionari.... Bé, no ens encantem:

Futbol: el Barça va guanyar als lleons del Bilbao per 3 a 1. La primera part va estar bé, la segona justeta. El millor el Messi, com sempre, i també l'àrbitre (ja és estrany). Hem de millorar de cara a gol, amb mitja hora et poses 3 a 0 i partit matat. Fàcil no? El Madrit em sembla que va guanyar fàcilment al modest Villareal. L'Espanyol ens va donar una altra alegria i es va deixar empatar a 2 amb un minutet. Aquesta setmana no hi haurà jornada, suposo que juga la selección. Pel que fa a la quiniela, l'encarregat de la nova secció ja tarda a penjar els resultats d'aquesta setmana i a tallar el primer cap.

Resta d'esports: em sembla que us haureu de comprar l'Sport o El mundo deportivo. O el Regió 7.

Apa, per avui ja n'hi ha prou, que és principi de temporada i no estic en forma. Les gires són esgotadores. Em sembla que no entrenaré aquesta setmana, faré unes sessions de gimnàs...
I no us queixeu. I treballeu una miqueta.

7 comentaris:

laiona ha dit...

Estic anciosa per saber qui anirà a la nevera aquesta setmana!!

natx ha dit...

Que Laiona, estas d'exàmens eh? Ja es nota.
A veure Pavu, els teus companys veteranos van guanyar 6 a 3 el primer set, vull dir el primer amistos.
I el Messi que aprengui a passar la pilota, que ja sembla el Sinjosele quan jugava a futbol sala, fa mooooolts anys.

Page ha dit...

Moooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooolts anys!!!

Anònim ha dit...

No tenia equip per passar la pilota

Anònim ha dit...

per pasar la pilota no és necesita cap equip,
és necesita visió del joc,i...
bé no us donaré classes de futbol,encara que crec que aneu faltats de "cervell" d'equip o sense equip.

Anònim ha dit...

A ve, quien quiere claze de fungo? melodiga.

Pavu ha dit...

A mi em sobra cervell. A més, no el faig servir. Estic disposat a llogar-lo. Si algú vol pensar alguna cosa i no sap com fer-ho, que m'avisi. Li llogaré un trosset de cervell a un preu mòdic. No es tornen els diners.