14 de setembre 2007

Video Paià

Salutacions cordials,

A partir d'ara la secció dels divendres la faré jo o el meu germà Jake, que el Querni tenia molts treballs demanats, algú l'havia vist a la botiga, i que tot plegat no s'ho atrapava, vaja... Però mirarem de mantenir el mateix format pel Video Paià.

Anem al tema.

Com que al Sinjosele li ha entrat el "ramalasso" i ens maltracta les orelles amb els abominables Parchis, sembla que més d'un ha posat en dubte la nostra virilitat...

Què passa? Que no ens podem disfressar de sevillanes sense deixar de ser uns sants barons berguedans? No podem haver rigut amb l'Espinete i el Don Pimpon sense que en l'actualitat ens titllin de nenasses?

Mmmmm... de fet, molt virils no queden, no...

Però vaja, que si algú es pensava que una colla de mascles vestits d'animadora i ballant YMCA ("uai em si ei" pels amics) dels Village People per carnestoltes, era una de les imatges més gays que hi pot haver, doncs NO.

Sempre es pot anar una mica més lluny.

Vegeu sinó què fan els amics del Litmanen a la televisió de Finlàndia. (fixeu-vos en els dels coros, impagables,...)

Endavant video:

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Huuuuuuula m'encaaaaant!!!!!!

Anònim ha dit...

ES DEMASIAO, QUIERO LOS TELEFONOS, JA.....

laiona ha dit...

els telèfons de les animadores calentes o de les locas dels corus??
Jo els de les animadores els tinc tots,fins i tot els emails,Boris..