25 de setembre 2007

L'ACUDIT DE LA SETMANA

Hola burrets! Com que en pocs dies 2 personatges sobradament coneguts per tothom, mossos inclosos, han arribat a l'edat de Crist, avui en el seu honor doble acudit. Un per cada un (que cadescun triï el que li agradi menys!)


Un home s’està esperant a la cua del super, quan veu que una rossa espaterrant l’està mirant amb una suau i provocativa rialleta.
Així que ell li pregunta:
- Escolti senyoreta que ens coneixem?
I ella li contesta:
- Miri, potser m’equivoco, però crec que vosté és el pare d’un dels meus nens...

Els records del nostre amic el porten a l’única vegada que ha estat infidel a la seva esposa i li diu:
- Ostia! Ja me’n recordo. Tu ets l’stripper que em vaig follar sobre la taula de billar davant de tots els meus amics en aquella festa boja, mentre la teva amiga em ficava un pepino pel cul? no?
- “Ehhh, doncs no... “ li va contestar, “soc la nova prefessora del seu fill al col·legi !!”


And the second one:

13 comentaris:

Anònim ha dit...

Un aplausu 'CLAP' pel Natx i també pel Querni i en Pavu, que són els que compleixen sempre amb la secció setmana. En Sinjosele, tot i algún retras també va fent, però,......M'HAN DIT que a la Imma se li ha espatllat l'ordinador i el Tomashawk no recorda com engegar-lo!!!!!

Anònim ha dit...

Un aplausu pels constants!!! clap
I un autoaplausu pels que no tenim secció oficial, però ens currem els comentaris!!! clap.

natx ha dit...

De fet jo encara diria més, Page: Et va costar trobar com es posava el nom en els comentaris, però des que ho vas descobrir...tens més personatges que el Sisa a la nit de St. Joan.
Per cert la Laiona també li vem posar falta ahir.

Anònim ha dit...

I un aplausu 'CLAP' per tots els espontànis i espontànies que participen habitualment en el nostre blog i sense els quals no seria el mateix:
Gràcies Carmen de Mairena, Maripau, Mare de'n Tenebres,Cris Juanicu, David Meca, Maria de la Pau Jané......Anònim
Moltes gràcies a tots!!!

Page ha dit...

Que macu Gabi, m'has fet emocionar...
snif snif

Anònim ha dit...

No comencem a xupar-nos les po**es que encara queda molta feina per fer...

Anònim ha dit...

Això de xupar-nos les po**es....M'ENCAAAAANT!!!!!

Anònim ha dit...

Què degenerats!!!!!
Quina vergnya!!!!!!
Passeu per la botiga a comprar uns ciris, els porteu a Quralt i després reseu uns pareneostres.
Parenostre que esteu......

Anònim ha dit...

AHHHHHHHH!
OHHHHHHHHH!
SIIIIIIII! MÉEEEEEEEESSSSS!!!
Encara em dura l'orgasme de veure ahir a la nit el recital del Barça!!
Aquest any tots a Moscú!!!!!!

Anònim ha dit...

Ahir el Socisempretélaraó animava!!!! van corejar el nom de Ronaldinho... i sense jugar !!!!!!!....snif,snif,snif....
La vida puede ser maravillosa, Saliiiiiinas!!!!!

Page ha dit...

Aquest any si, ho guanyarem tot!

Jo ja he demanat vacances al bar "el cangrejo" on treballo, per la final de la champions!!!
només em fa por la eufòria...

laiona ha dit...

Eeeeeeeehh..
vaig tard!!
ho sento, que m'he "columpiat" amb la secció; no patiu que arribarà, tard pro arribarà (és que ja no tinc examens).
Això si, reclamo que s'enviin fotos xules (compromeses, divertides, de alcohòlics anònims...) al meu correu, que tots teniu.
Gràcies, i un aplausu per la colleta!! clap

martipuntnet ha dit...

bon dia laiona,
jo no tinc el teu correu,pero tampoc sé enviar fotos,per lo que no cal patir-hi.