03 d’agost 2007

Video Paià

Eia!

Em queden menys de 7 hores per agafar vacances, i les neurones ja han començat a fer la conga i a beure caipirinhas, o sigui que avui la cosa serà simple.

L'altre dia estava fent cua per entrar a Barcelona i de cop i volta un cotxe se'm creua per davant i si no freno, m'encasto al seu maleter. Vaig obrir la finestra i li vaig dir:

- Tros de quòniam! Seràs gamarús? Vés-te'n a pastar fang, xitxarel.lo!

Jo em pensava que la discusió ja estaria servida, però no. Em va mirar amb cara de com qui està al davant d'una obra del Tàpies i va marxar sense dir-me res, amb total indiferència.

Quin va ser el problema? Que no vaig utilitzar el llenguatge adecuat. Ens estem perdent en les formes...

Endavant video:

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Querni, la neurona ja la tens de vacances des de la nit del dissapte passat...

Anònim ha dit...

Hijo de puta

Anònim ha dit...

Per cert, els dels coros són tot uns personatges...

Page ha dit...

Boníssim, de lo més frik que s'ha penjat mai al blog.