09 d’agost 2007

M'han dit que...



M'han dit que tot quisqui fot vacances menys jo. Incloc amb aquest grupillu un tal pavu que diu que les començarà demà. També deia que les començava dilluns i fixa't. Per mi que li han dit que hauria de fer de Keli.

En fi que passeu tots una bona segona quinzena d'agost, felicitats a les Maries als Rocs, Ramons...

No us torreu gaire amb el sol perquè m'han dit que apreta i també m'han dit que hi ha meduses a les costes del mediterrani.

No us deixeu influenciar massa per la lluna plena, ja que quan surt a part de fer sortir conills pels vorals de les carreteres secundàries que porten a zones rurals m'han dit que també dita lluna plena influeix a augmentar l'estat etíl-lic dels sers humans, siguin mascles o femelles, a vegades poden caure rodons, a terra sense saber massa el motiu del desmai sobtat. Efectes d'aquests tipus provoquen molt mareig, i desveriajaments sobre la parla... i un dia després i dies posteriors una mica xungus.

Però, estiguem tranquils que sigui efecte de la lluna plena riallera, o sigui efecte dels grans de raïm premsats, o del suc de pressec barrejat amb un licor previngut d'Escòcia és un bon motiu per recordar que quan ens trobem tots sigui el motiu que sigui sempre hi ha alguna cosa per celebrar.

Continuaré el setembre...

9 comentaris:

Anònim ha dit...

No ets l'única que has treballat aquesta setmana......
Aprofito per recordar que la setmana del 20 al 24 d'agost segurament estaré a Palamós. Si algú vol venir ja m'ho dirà....
BONES VACANCES!

Anònim ha dit...

jo vull venir ( serem 4 )

Anònim ha dit...

Cap problema....i si vols ja vindré jo a obrir la botiga els dies que estiguis a la beach .......

Anònim ha dit...

Molt bones les gambes de Palamós...

Page ha dit...

si, les congelades del Carrefour.

Anònim ha dit...

Avui dia 10 d'agost felicitem els Llorenç. Nois, si aneu de festa major, vigileu amb els excessos.
Si hicieras lo bueno, ¿no serías enaltecido?;
pero si no lo haces, el pecado está a la puerta, acechando.
Demà dissabte, santa Clara i santa Susanna i diumenge Sant Gerard.

laiona ha dit...

Tomashawk, que també fas vacances??

tomashawk ha dit...

no, pero tinc molta feina, fins setembre no hi ha seccio, sesiente.

Anònim ha dit...

tomas nosesiente,tant com et penses.