01 d’agost 2007

paia sedé

Paieros,
Jack Johnson: aquest noi havia estat surfista professional ( campió del món) però una lesió el va apartar de la competició i ara es guanya la vida com a cantant, de manera que podem deduir que treballar, el què és treballar no li agrada gaire, i potser millor que no ho faci perquè fa bones cançons o almenys a mi m’ho sembla. Cançons de caire folk, acústiques però que sonen pop ( em sembla que el què acabo de dir no vol dir res, però us feu fotre). Amb la calor que està fent va molt bé “punxar “ els seus sedés: és fàcil imagina-te que estàs a les platges de Califòrnia rodejat de nenes amb patins i biquinis i no estar treballant a quaranta graus a l’ombra! Si voleu música tranquil•la i refrescant us recomano aquest “col.lega” d’en Ben Harper. Apa que la calor m’ha assecat la neurona...


13 comentaris:

Anònim ha dit...

Bon descobriment... el segon vídeo l'ha dibuixat la Martina?

Anònim ha dit...

no, en paquito!

Anònim ha dit...

Boníssim el Jack... progressa adecuadament.

En canvi en Paquito necessita millorar...

Anònim ha dit...

Jo a Capolat vaig veure un marciano que em deia " on és l'on?",
algú mes el va veure? m'agradaria saber si l'ha trobat ja!

Anònim ha dit...

Per si algu l'interessa en De Martin em va suspendre dues vegades de dibuix, vale?? ni lineal , ni artistic ni osties!!!
Un cop dit aixo, el tal Jack Jhonson nomes existeix en l'imaginacio d'en Sinjosele, es un artista virtual, a mi no em consta. Tot sigui per pasarme la ma per la cara. T'ha costat, eh, Sinjosele??? No em fagis perdre el temps amb l'emule i passa'm un sede del artistilla de marras. Tindras noticias meves. M'en vaig a descansar, que avui l'he fet grossa. A Cascarla!!

Anònim ha dit...

Ja ho veus Paquito, marxes a la muntanya i els teus bloggers comencen a apunyalar-te per l'esquena.

Anònim ha dit...

L'Òscar de la setmana és per:
ROGER PAGEROLS
Entrant sense secció pròpia però amb mooooooolta empenta amb:
Qui et fa més ràbia?
Ha aconseguit fer arribar la secció del Pavu a un total de 32 ENTRADES!!!!!!
Que n'aprenguin!!!!
Roger tens un XUPITU pagat a Cal Negre, gentilesa de Martí de Cal Negre.

Anònim ha dit...

Tomashawk i Rocki
ESTAIS NOMINADOS A ABANDONAR LA ACADEMIA.
No és que les vostres seccions siguin fluixes, ÉS QUE NO HI HA SECCIONS!!!!!

Ara serà el públic qui decidirà qui dels dos ha d'abandonar l'acadèmia.

Anònim ha dit...

Gabi... que a la vida no tot és competir...

Pavu ha dit...

Em sembla que el marciano no va trobar l'on... I mira que el va buscar!!!!

Page ha dit...

Crec que la secció; Qui et fa mes ràbia!!! ha de continuar. Queden molts personatges per nominar, de fet la llista és eterna. La penjaré al blog oficialment.
Tomashawk i Rocki dissssssió!

Anònim ha dit...

on és el on ? no hi és no !

Anònim ha dit...

amb l'estat que estava el marciano ni l'on ni el platillo volante ni res de res...