08 d’agost 2007

paia sedé

Pué yo también vull fer vacances!!!

13 comentaris:

Anònim ha dit...

LA LA LA LALALALALA
LA LA LA LALALALALA
Otro que se despide de ustedes por unos dias, nens, acascarla!!
Pd- Dale, dale Sinjosele
Dale, dale al boton de la maquina registradora de cal Vilà
Dale, dale...

Page ha dit...

LA LA LA LALALALALA
LA LA LA LALALALALA

Gran canço, si senyor. Aquest bloc l'hi falta una secció rollo "LA CANCION DEL VERANO"

Anònim ha dit...

Sembla el meu cotxe, moooooolt gran i plè de ties.......
Dale, Dale, Dale,... Jo també vull fer vacances!!!!!!

Anònim ha dit...

acabo d'equerregar una borrasca per la zona de Santander i a mes li he donat la matricula del teu cotxe Paquito!! Ja tornaràs, LA LA LA LAALALALALAAAAAA!

Anònim ha dit...

Bon dia joves,
avui tova felicitar: Domènec i Miró.
«Si a mi me han perseguido también os perseguirán a vosotros, pero no temáis yo he vencido al mundo».

Anònim ha dit...

Què bé que parla el meu fill...

Anònim ha dit...

En aquests "guments" encara em trobo ací, com pots comprobar, Sinjosele, a mesura que s'apropa el meu gument de partida, el sol resplandeix cada vegada mes i mes potent, no se perque sera...
Dale , dale , dale Sinjosele
LA LA LA LALALALALA...

Anònim ha dit...

I el profeta digué: " no es oro todo lo que reluce..."
dale, dale, la la lalalalalala

Anònim ha dit...

La la la la lalalalala
La la la la lalalalala Adios, Sinjosele , Adios!!!
Dale, dale dale

Anònim ha dit...

com que avui m�han dit que estic una mica fluixa, doncs m�en vaig a cantabria a menjar molt peix: "desde Santurce a Bilbao vengo por toda la orilla"... i la, la, la, lalalalala... la,la,la lalalalala i ja t�enviarem alguna postal d�aquelles tant horteres. dale, dale...

Anònim ha dit...

postal?!no saps que amb la pluja el paper es mulla!! (

Anònim ha dit...

Avui dia nou d'agost, felicitem Romà i Falc.
«Yo soy el camino, la verdad y la vida».

Anònim ha dit...

la la