18 d’octubre 2007

M'han dit que...



Molt bon migdia a tothom.

Ara que ja he dinat, i avui que vaig una mica calmada he pensat de tornar a la meva secció.

Tot i que no tinc massa novetats al respecte, doncs això de casar-me amb el sr pavu porta molta feina, molta organització i disponibilitat d'horari, però bé crec que valdrà la pena assolir tal fita.

De xafarderies no en sé. De fet, fa molts dies que no veig a les fonts d'informació que recorria quan em calia alguna booooooooommmmbaaaaaaaaaaa per escampar, però estic molt desconecting de tot espero que aviat em trobi algun conegut i m'informi d'alguna cosa interessant per publicar.

Des d'aqui voldria dir-li al gamba que he contectat amb la meva parenta, per convidar-la al

casament perquè li vaig prometre al gabi que si venia li posaria al seu costat, ja sé sap que diuen que d'un casament a vegades se'n fa un altre, je, je... Espero que els altres solters de la colla no s'ofenguin per aquesta prioritat però em van parlar primer amb el gamba... i jo ara no sé si aquesta mossa té parella o no!!!.

A part de tot això us informo que al consell comarcal renoven el DNI per si el teniu caducat i no voleu anar a Manresa. De fet, també podeu anar a Puigcerdà que no us haureu d'esperar ni mica.

Aquest cap de setmana entrant a barcelona fan una fira de productes gastronòmics del berguedà, al mercat de la boqueria crec, si hi ha algú interessat en anar-hi tinc unes invitacions per degustar productes de la nostra terra

I res més se m'acaba el temps, ja que he de fer una estona de KELI abans d'anar a treballar.

Cuide-vos molt i preneu vitamines que aquesta tardor tant estranya que fa no us refredi.

Ahhhhhhhhh me'n descuidava, a veure si ens animem una mica tots i sortim un dia a sopar perquè disssabte passat no hi va haver gens de quòrum .

Apalí salut, i recordeu que la setmana entrant ja canvien l'hora.


9 comentaris:

Page ha dit...

Keli?

Page ha dit...

Doncs jo si que se una xafarderia;
M'han dit que la castanyada d'aquest any es farà a casa el Pavo-Roki.

Anònim ha dit...

La Queli: Abreviació comú de: La que limpia.

laiona ha dit...

Les quelis no són aquelles galetetes de mallorca??

laiona ha dit...

Vaja, no el voldria ofendre eh senyor pompeu!

Anònim ha dit...

Quina al.lota mès espavilada...
Ses Quelis son unes galetes bonííííssimes,com tot de ses illes... ses ensaimades, sa sobrassada.... i JO! que sóc llesta i estic boniííssima!

Anònim ha dit...

calla puta!

Anònim ha dit...

puta? jo més!!!!

Anònim ha dit...

pero mi coño lo disfruta!