08 d’octubre 2007

Gol Paià

Què tal paierus?? Cap de setmana amb notícies bones i no tan bones. Som-hi doncs:

Futbol. Fàcil victòria del Barça davant de l'Atleti. Ara ja comencem a guanyar fàcil, el Messi continua increïble i el Ronaldinho va fent com sempre, amb la diferència que ara al soci li pica per aplaudir-lo. Em sembla que el soci del Barça cada dia es torna més capullo, si és que és possible. Menys animar és capaç de fer de tot. Això sí, el Luis Garcia ja el podem ovacionar perquè va jugar al Barça. En canvi, quan estava aquí el xiulaven. El Madrit va fent i va guanyant. Ja cauran. O no. I l'Apañó també va fent i va guanyant. Aquests segur que cauen. I es faran mal. Perquè són burros. I no hi poden fer res.

Bàsquet. Mira, avui m'ha picat per parlar una mica de bàsquet. Barça, Joventut, Girona i Manresa van guanyar.

Handbol. Em sembla que cada dia és un esport més minoritari. Això no vol dir que no sigui interessant. Però tampoc vol dir que ho sigui.

Formula 1. La mala notícia de la setmana: l'Alonso encara pot ser campió. Tot es decidirà a l'última cursa. Esperem que el Hamilton no faci el gilipolles una altra vegada. El millor que podria fer és estavellar-se contra l'Alonso i que guanyés el Raikonnen. He dit.

Rugby. Els totpoderosos All Blacks van perdre a quarts de finals contra França, que haurà de jugar contra Anglaterra. L'altra semifinal la jugaran Sudàfrica i Argentina.

Bolets. Se'n fan? Encara nooooo.

Veterans Berga. Em sembla que aquest gran equip es mereix un apartat propi en aquesta secció. Aquesta setmana no hi va haver sort, un empat a 4 a casa després d'anar guanyant 4 a 1. Però això són coses que ja passen als equips grans, van un pèl de sobrats i es relaxen. Però segur que no tornarà a passar. Jugador destacat: no ho sabria dir... Àrbitre: fatal. Gespa: perfecte. Temps: molt bo. Públic: poc, molt poc.

Apa, ja està. Em sembla que em deixo alguna cosa però ara no sé què és.....

7 comentaris:

Page ha dit...

Modesto, 4 melons més?

Pinxu ha dit...

Burret!
Encara no tinc l'edat per jugar amb el veterans!!!
De moment en partit oficial estic inbatut!!!
Portero Zamora de la màxima categoria comarcal!!!
He dit!!!
Capullin!!!

Anònim ha dit...

Zamora, el de la gran carapolla?
El que no tiene cojones?
El socio del Apañol?

laiona ha dit...

Zamora, que també fas de porter??

laiona ha dit...

Blogmaster de l'univers, em sembla que últimament aquest blog, està una mica mort. Potser hauríem de fer canvis.
Sinjosele, el blog sense tu no és el mateix; torna si us plau!
Xino, Imma...sento olor a caqueta??

Anònim ha dit...

TalmentedeacuerdoLaiona.
On són totes aquelles seccions setmanals?
Imma, el Pavu et fa treballar tant a casa que no tens temps de fer la secció? No serà menjant perquè està cada dia més prim.....
Xino, si vols pos fer la secció a partir de les 4 de la matinada que és quan et despertes...
Sort dels col·laboradors espontanis!!!!!

Anònim ha dit...

Pels meus collons que el SINJOSELE torna aquesta setmana. HE DIT!!!