16 d’octubre 2007

LA SUEEEEEERRRTE!

Hola colleta, ja som aquí de nou, però aquesta setmana hem decidit (la meva neurona i jo) que canviarem la secció. Tranquils, tranquils no començeu a enviar cartes al director en senyal de protesta, això d’avui és un fet excepcional que no es tornarà a repetir...o no!

Com tots ja sabeu 3 i·llustres membres del blogpaià juguem a futbol amb els veterans i com ja sabeu també, i si no ara ho sabreu, tenim loteria per vendre.
O sigui que ja podeu començar a fer comandes de numeros, perquè quan el Pavo, el Joanet i jo siguem millonaris no vull sentir ningú a plorar!

Apa mamons, que la forca us acompanyi!

P.D. Si algú que no sigui de la colleta vol comprar numeros NO HI HA CAP PROBLEMA, mentres pagui es clar!







10 comentaris:

Page ha dit...

Ja comencem amb els pesats de cada any!

Page ha dit...

per cert, maco el número!

laiona ha dit...

Natxete,
perquè no fas un especial acudits de "s'aixeca el taló i..." ??
sé que són cutres i dolents ,però a mi em fan gràcia!!
Només és una proposta...

Anònim ha dit...

Page comptem amb tu perquè aquest any SI l'encertis alhora de comprar el número de Nadal!!!!!
Que tinc moooooolts gastos.....

natx ha dit...

Si pq si hem de confiar amb els nuneros de cal negre...eh Martí?
El què té un polvo és que el més ludopata de la penya sigui el primer de queixar-se... eh Page?
Per cert, no cal que feu tantes comandes i totes de cop, que no donem l'abast...CABRONS!

natx ha dit...

A veure Laiona, si la Dama del blogpaià vol acudits tipus S'AIXECA EL TALÓ I...qui soc jo per portar-li la contraria? Això si, dóna'm temps que vaig molt liat. Ups! he dit liat? Deixa'm canviar de paraula que llavors tot es mal interpreta, volia dir que tinc molta feina.

tomashawk ha dit...

Huy lo que ha hecho , ha ficat publicitat gratuita, aixo no el pot parar ningu drets d`imatges.....

Anònim ha dit...

oferta de la setmana 2 bolis vic al preu de 10e

natx ha dit...

Gratuita? Això és lu que tu et penses, el Pep Torras em paga una pasta per publicitar el Super Pedret. Concretament 250 gr de macarrons i 300 d'spaguetti.

Anònim ha dit...

Natx jo amb aquesta pasta no e tinc ni per esmorzar....Aquest any 100!