23 de juny 2008

L'HOROSCOPAIÀ

Sorpresa...! Avui m’he adelantat al meu dia habitual, clar que com que tothom s’ho passa pel forro tampoc vindrà d’aquí, no?

Bé de fet hi ha una explicació, i és que el proper signe del zodiac que toca ve carragadet, carregadet i si no m’espavilo encara m’enganxarà el toro.

El toro? Estic parlant de Taure? Nooo! El signe que toca és CRANC, el signe amb més representants paierus i per tant el millor signe per majoria! (Ups, em sembla que se’m noten els colors)

Cranc va del 22 de juny, al 22 de juliol.

La persona nascuda sota aquest signe, en general, és sensible, tenaç, imparcial, impressionable, emotiva i simpàtica.
Els cranc són els més receptius i sensibles, poden comparar-se a un llac, la superfície del qual pot alterar-se tant pels moviments del fons com per les vibracions de l’exterior (que bé que m’ha quedat això, és que soc un poeta).
Si tenen interès per alguna cosa, s’aferren amb determinació i arriben a patir molt abans d’afluixar.
Són lents, però segurs i tenen una gran memòria.
Molt imaginatius, arriben a ser fantasiosos, romàntics i supersticiosos.
De la sensació passen al sentiment per arribar a grans emocions.
Es difícil trobar persones harmonioses en aquest signe, malgrat que en qüestions de sentiments son meravellosos.
Combinació de debilitat i força, prefereixen que la grandesa arribi a ells abans que llençar-se a conquistar-la. Molt psíquics i receptius, capten ràpidament als demès i absorbeixen el clima que els envolta.
Sensibles i fàcils de ferir. Tenen tendència a la pública aprovació, cercant la simpatia dels altres ja que son tímids i vergonyosos. Temen al ridícul i la crítica.
Romàntics, els atrau tot allò que representa bellesa, dolçor i gust per l’amor.
Molt exigents en l’aspecte afectiu. A vegades creuen ser subvalorats per la qual cosa es consideren incompresos.
Neguen les veritats desagradables i guarden bé els seus secrets, i els dels altres. Tenen una personalitat de difícil accés. Creuen que mai han fet suficient, per la qual cosa es troben quasi sempre insatisfets del treball i de les accions empreses.

Genial amb: bessons i taure Ull amb: capricorn I balança




En quan al tema cumpleanys la setmana comença forta: El dia de la revetlla, osease el 23, celebra anys en Gamba (podeu regalar-li algo pel seu piset nou, que ENCARA NO HEM ESTRENAT).

El dia de St. Joan, que casualment és el sant del Mudestu (Visca els nuvis!!!), fa anys la petitona de la colleta, la Laia (no cal que diguis quants, que fa una mica de ràbia).

El dia 25 el protagonista és el Pavu (m’han dit que li faria gràcia una equipació de curling) i cotre dies després, el 29 el de cal Cutal (como te va?).

I finalment, ja al mes de juliol, el dia 11 quí celebra anys és el pitonisso Natx (podeu regalar-me alguna planteta, que jo ja la cuidaré perquè faci uns cogollos ben grossos)


Però aquí no s’acaba la cosa, el dia 29 és Sant Pere (mira, fa dies que no anem al Pla) i el 17 de juliol és Sant Aleix (Cutal, tio, ets un acaparador!)

Apa, a a aaixò és tot amics!

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Pitonisso Natx:
Si bessons era ull amb cranc, com és que cranc genial amb bessons?
Al loro!

laiona ha dit...

PITONISSU ETS UN PUTU CRACK!!! Ho has encertat tot!!!!

No hi ha res com ser cranc.

PD: per cert, 24 anys per si no ho sabíeu.

Anònim ha dit...

això d'ull amb capricorn que vol dir???? jo estic ben al·lucinada d'un cranc que cada dia em té més encisada...

Anònim ha dit...

Apreciat sr. amb poco feina, te vosté tota la raó. Lamento aquest error però ja he despedit al negre que em fa la feina bruta i no tornarà a passar.

P.D.: Negre en sentit literari i no pas racista ( a veure si ara sortiré del foc per caure a les brases)

natx ha dit...

Laiona: 24 anys? Ets una iaia! D'aquí 2 dies la jubilació.

Ruski: A tu el que et passa és que estas EMPAVADA, però tranquila això amb l'edat es cura, o no!

casteimarta ha dit...

Felicitats endarrerides al Gamba i a la Laiona!!!
I avui, felicitats al Pavu!

laiona ha dit...

Felicitats Pavu!! Ja t'ha fet un bon àpat de celebració la Ruski??

Anònim ha dit...

Laiona Felicitats!!! encara que sigui tard...
bé el sopar que l'expliqui el pavu d'acord?
apa doncs, guardeu-vos de la calda que és bona...