18 de juny 2008

ENVIAT ESPECIAL DEL BLOGPAIÀ AL CONCERT DE RADIOHEAD


Ja ho veieu, nens, paieros/as, aixi de facil, t'enfundes la samarreta del blogpaia
et presentes a les portes del aconteixement, dius que, poca bronma, que vens de part
del blogmastert i cap dins que hi falta gent!!!
El concert de Radiohead, no va ser un concert, va ser un concertas!!
" Sunidu" collonut, potser un pel baix de volum, repertori a partir de l'ultim cd
i els corresponents exits, bom temps, bona cervesseta... que mes voleu!!
Com a bon fan vaig grabar alguna cançó, pero no us la penjaré pas, si voleu veure o escoltar algo, ja ho sabeu, youtube.com que hi ha molt material, tothom que grava es pensa que qui sap que
te i el 90 % jo incluit, sona una merda i es veu poca cosa.

PAQUITO, ENVIAT ESPECIAL DEL BLOGPAIA AL DAYDREAM FESTIVAL.

12 comentaris:

Blogmaster ha dit...

HO HABEU VIST AIXÒ? HO HAVEU VIST? AMB DOS COLLONS!!!!

Un aplaudiment pel Paquito, el reporter més ditxaratxer del Blog Paià:

CLAP

Anònim ha dit...

Que guapu que estas, nen, amb la samarreta del blog paià.
SI T'ARRAPLEGO ET FAIG UNA XURRUPAILLA!!!

FUERTE FUERTE...

Anònim ha dit...

TOMA!!! Sí senyor Paquito, estic orgullós de tenir-te a l'equip!! Que n'aprenguin els de les altres seccions!! A veure quan els de la vida en un jeep fan les enquestes pel carrer, o quan els del video paià protagonitzen un video o bé el de "l'altre" secció musical ( UUUUU ) ens canta una cançoneta...etc. I amb la semarreta del blog paià posada! Què us pensaveu dels " paiasedes"... si en el fons us estimem mooooolt.
Bravo Paquito

laiona ha dit...

La Carmen té tota la raó!!
Estàs TREMENDU amb la samanarreta del blog!!

VOY PAIÀ!!!

Anònim ha dit...

Pero a veure Paquito, el blogmaster et dona la "camiseta del blogpaià" o sigui CARTA BLANCA per entrar on vulguis i fer lo que vulguis i enlloc d'anar pitant cap al Bailen te'n vas a un concert de musica? No ho entenc???

Anònim ha dit...

Segur que a la fi vares sentir música decent, perquè mira que són dolents els Enemigos!

Anònim ha dit...

Caminada Rasos-Berga, concert dels Radiohead... Paquito estas hecho un chaval!!!!

Anònim ha dit...

si, jo crec que hauries d'anar abandonant aquestes activitats de risc...un ja té una edat...

Anònim ha dit...

Sr. comandante rampas, perdoni que li digui, pero el Bailen fa temps que està chapat, si li interesa li puc donar noves direccions!!

Sr. BLOGMASTERT, quan li arribi l'extracte de la VISA potser no aplaudirá tant, a part de l'entrada hi han les cervassetes i demes!!!

PD- Si vas amb aquesta samarreta no corres perill de perdre't, ja m'ho deien els meus acompanyants, on vas vestit aixis!!!

Blogmaster ha dit...

Sr. Paquito, cap publema, per vostè lo que faci falta...

Salutacions cordials,
BlogmasterT

PD: QUEEEE N'AAAAPRENGUIN!!

Anònim ha dit...

Aprasiat sr. BlognasterT , aixi m'agrada, que ens tractem de vosté, una mica d'educació es "lu" que faltava en aquest blog.

PD- No em provoqui que m'apunto de reporter al Ton Waits ese, i aqui si que no tinc entrada i la mes barata es de 100 euritos cap amunt...

Bona noch!!!

Anònim ha dit...

Ups ja veig que no estic al dia. La culpa es de ses hosteses que no ma deixen sortir de sa llit.