19 de març 2007

Jo tub, i tu? (Moria)

Avui no és festa, i ni Sant Josep la fa...

Primer de tot, felicitats als Peps i Pepetes!
(dissabte suposo que cauran uns xupitos, oi?)

En fi, que mentres la comunitat friki està a l'espera de l’estrena divendres vinent de la pel.lícula 300, basada en el còmic homònim de Frank Miller (autor de Sin City i Batman: the Dark Knight returns, dues obres mestres del còmic), avui recordarem, en format videoclip i amb el permís de Gabinete Caligari, al Senyor dels Anells (i no em refereixo a aquell senyor negre que sortia a l’Equipo A i que tenia una furgoneta com la del Tomàs però de color negre amb una ratlla vermella...).

Endavant video:

3 comentaris:

martipuntnet ha dit...

bon dia querni,cada dia et superas en la teva secció,jo tub,i tu?,jo una mitjana.
el tema dels peps,que sapiguen que treballo jo de nit,aquest dissabte més que rés us ho dic per si voleu "encarregar"xupitos "raros",m'ho dieu abans,i si voleu musica també la podeu portar,que em sembla que encara fem servir el cd de cap d'any.ala per molts anys a tots,i fins aviat.

Anònim ha dit...

Hola Martí, veig que a part de cambrer també ets humorista (aficionat, això si)...

Per cert, aprofito l'avinentesa per anunciar que a partir de demà s'estrena una nova secció setmanal a càrreg d'un col.laborador que ho fa tot pel seu paper...

I a partir de la setmana vinent, el "Jo tub, i tu?" passa als dimarts perquè els dilluns estrenem una altra nova secció setmanal a mans d'un col.laborador amb sang blava (i una mica, o bastant, alcoholitzada) a les venes...

Apa.

sinjosele ha dit...

de quin cap d'any tens els cd? ja saps que han aparegut uns instruments que es diuen guitarres electriques, bateries, i fins i to les computadores ja fan música Martí