12 de març 2007

Jo tub, i tu? (Informal)

Boooooon dia!

És dilluns, alguns encara tindreu ressaca si veu fer xupitos amb la Marta, hem de tornar a fer veure que treballem, i a sobre (Ràdio Berga...) ens hem de conformar amb un empat a 3 amb la peste... sort del Messi...

En fi, que per començar amb una mica de conya marinera avui recordarem un dels millors moments que ens va donar l'Informal. Segur que la Imma del Moral ens en podria donar un o dos més, però això és una altra història...

Endavant video:

3 comentaris:

Pavu ha dit...

Jo encara estic esperant el premi per la definició de padawan...

Querni ha dit...

Ostres Pavu, quina impaciència...

El magnífic premi per, no tant sols saber què vol dir Padawan, sinó també per una explicació detallada digne de la Wikipedia és ...

(mira l'enllaç)

http://www.nopuedocreer.com/quelohayaninventado/?p=170

Algú dirà que això és una merda de premi, però jo, si un robot tant respectable com l'Arare diu que està bé, doncs m'ho crec...

Sayonara

Pavu ha dit...

No es pot negar que és una merda de premi, però si l'Arare diu que està bé segur que està bé. Però com que encara no he creat la secció setmanal al blog tal i com vaig dir, em veig obligat a renunciar al valuós premi. És que sóc honest...