17 d’octubre 2008

Video Paià

Hola nens i nenes,

Avui no hi ha video.

Però us vull ensenyar una cosa que m'he trobat per l'internet aquest que corre... No ho entenc gaire bé, però segur que hi haurà algun paieru/a que ens ho pugui aclarir (rollo la nit dels ignorants).

Jo soc un fan del Guitar Hero, aquell joc de la Playstation, de la Xbox i d'altres on fas veure que toques la guitarra i pots deixar anar els teus instints de Yngwie Malmsteen.

Però ara ha sortit una nova versió:

De moment només hi ha la versió per XBox, i porta un mando molt xulu:

Però jo crec que té massa botons, la guitarra és molt més fàcil... Això de la "Vagina" no pot pas ser tant complicat...

Tot i això, el joc no té mala pinta, però hi surt una senyora que em sembla que deu estar molt enfadada perquè crida molt:

Però com us he dit abans no acabo d'entendre de què va i què s'ha de fer... Al Guitar Hero, tu toques els botons perquè soni la guitarra, però aquí no entenc què passa... I això que fins i tot els altres nens sembla que en saben més que jo:


Apa, me'n torno a la classe que aviat serà l'hora del pati.

1 comentari:

natx ha dit...

Jo crec que has de fer com el Jimmi Hendrix: encendre-la!