05 d’abril 2007

Jo tub, i tu? (Darth Vader)

Hola Canalla,

Per seguir la tònica (sweppes) d'ahir he estat a punt de fer una nova versió de la història de Moïsès (aquell que treballava a l'Agència Hebrea de l'Aigua) amb uns pèsols negres i una carn d'olla com a protagonistes, però com que jo no he passat una febrada, no m'hagués sortit tant inspirat (per dir-ho d'alguna manera) com al Sinjosele... O sigui que anirem al tema directament.

El video d'avui és la conjunció de dos grans temes frikis: Japó i Star Wars.

Què passaria si Darth Vader s'enfrontés a la policia japonesa?

Endavant video:


PD1: el video l'he penjat avui perquè demà estaré de vacances.
PD2: de Hristo només n'hi un, i jugava a futbol.

3 comentaris:

sinjosele ha dit...

I jo que em pensava que als professionals hi havia coses que no els importaven ... i veig que el Natx li interessa si la gent fuma o beu o si està al sofà tocant-se els ous... doncs Natx, ho sento no hi havia herbes, tampoc tinc facilitat de paraula, ni aixó és una crítica, ni res de res, és simplement que som una colla de frikis que no sabem què mes fotre i parlem de tonteries, i pengem video com aquest...no ens agrada massa publicar què fa l'altre gent, entre altres coses perquè tret del Salsa Rosa crec que no interessa a ningú. Els blogs de crònica Rosa son a una altra banda. Amb l'ajunda del Google crec que els trobaràs.

5/4/07 2:46 PM

Anònim ha dit...

aneu alerta quines substàncies ultilitzeu. També us mofeu dels companys de la policia geponesa.Us controlem. Esteu en perill de clausorar el blog

Anònim ha dit...

Txacon; em pensava que per entrar als mossos et demanaven el nivell C de Català?

Page.