17 de setembre 2008

paiàsedé normal versión

"Soy un ser humano
y necesito comprensión"

Josele Santiago

Paieres,
Ens troben en plena campanya escolar. Però no per aixó us deixeré "tirats"! No! Moltes excuses de les altres seccions... si jo manés en aquest blog, us envio una parella de la guardia civil a casa i apa, cap al quartelillo per incompliment de contracte. Que s'ha de ser mes serio carai, que sembleu canalla. Hòstia ni que fóssiu f... Però güeno, només m'han deixat manar a l'estiu i no hi havia ningú...peaso cabrons.
Aquí us presento "los deltonos" que són de Cantabria. Per ous ha de ser bo un grup de Canta-bria i aquests per mi ho són. Sobretot el guitarrista, lider i cantant del grup. Una guitarra potent, dels què ens agraden. Es diu Hendrik Roever ( també ha tret un sedé en solitari) i està considertat dels millors guitarristes del país! Aquests van començar fent power-blues i s'han "tirat" cap el pop. Personalment m'agradaven mes abans quan eren trio i eren mes bluseros. Ara són quatre. Les lletres no m'acaven de fer el pes peró en directe em sembla que han de ser molt canyeros. Güeno, aixins em consta. Si ho voleu comprobar a l'octubre toquen a bikini, Barna.
Apa, m'en torno al curro que tinc fiena.
Dues cançons, de quan eren tres i d'ara que són quatre

TRES


QUATRE


Apa, ja ens la veurem

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo també soy un hombre enfermo!!
Sinjo, quan sigui vell com el b.b.King i negro como el Maikel Jackson, muntaré una banda de blues, allà al hogart del pensionista, conto amb tu!!!

Anònim ha dit...

Per un mès que treballes l'any!!!

Anònim ha dit...

Hendrik Roever? Quin nom més canta-brick no?

cospi ha dit...

Hendrik Roever? Racing? Que cony parlen a Cantàbria?