01 de novembre 2008

Video Paià

Hola canalla,

Ahir no vaig poder penjar la secció... he fallat... m'hauria de flagellar per purgar la meva culpa...
...
...
... O NO!

Que tampoc n'hi ha per tant, collons! Que són 4 dies, home!

Bueeeeeeeeeenu (que vol dir bé), anem al tema d'avui:

Per mi (i per molts altres aficionats als còmics) és la millor novel.la gràfica que s'ha escrit mai. Si, si, no exagero... Watchmen, d'Alan Moore (el d'V de Vendetta) és un còmic que ens planteja una visió diferent del món dels superherois. De fet, dels superherois que surten al còmic, només un (el Dr. Manhatan) té realment poders sobrenaturals. La resta, són persones normals. Està ambientat als anys 80 amb la tensió de una possible guerrra nuclear.

Us recomano que si teniu oportunitat us llegiu aquesta obra mestra.

Doncs bé, le director Zack Snyder (el de 300) està preparant l'adaptació cinematogràfica del còmic. Si bé aquesta tasca pot semblar a priori massa difícil de dur a terme, ja que és un còmic amb moltes subtrames i subhistòries, i amb un estil narratiu força difícil de plasmar a la gran pantalla, aquest director sembla un dels què ho pot realitzar amb un mínim de dignitat.

L'estrena està prevista pel 2009, però últimament han sorgit alguns problemes legals que podrien endarrerir-ne la data. (Tant de bo s'arreglin!!)

Jo ja friso!!!

Us deixo amb l'últim trailer (amb música de Smashing Pumpkins, Sinjo, a veure quan en parles!). Senzillament brutal...

Endavant video:

8 comentaris:

natx ha dit...

Burruuuuuuuuuuu! Com ho portes això de menjar per dos?
Avui a les notis n'he vist una que m'ha fet pensar en tu. Parlava de la pelicula “The Rocky Horror Picture Show”. 300 frikis en una sala de cine, disfressats, amb pistoles d'aigua, amb espelmes, ballant...tremendo! I lo més friki de tot: es reuneixen 1 cop al mes per veure sempre la mateixa peli!!!
Querni confesa: Quantes vegades hi has anat?

Page ha dit...

Jo l'he vist un cop aquesta peli. Fa molts anys a èpoques d'estudiant a BCN. Un cine plè de freaks tirant coses i fent el capullu. Ara no recordo si hi vaig anar amb algú més de la colla?

Querni ha dit...

Jo diria que hi vem anar junts amb el Cospi... Va ser genial.

Jo l'he vist 3 vegades. Però si algú més en té ganes, podriem organitzar una excursió del Blog Paià per veure-la.

cospi ha dit...

Ho confesso.. jo hi era

Querni ha dit...

Per cert... el Pavu ha fallat??? I el Gol paià???

martinegre ha dit...

el pavu esta enpavat,

Page ha dit...

Ha esta engolit per Vent de pla. Cada cop quedem menys supervivents.

Pavu ha dit...

Ventdelpla no podrà guanyar mai el Gol Paià!!