25 de novembre 2008

L'HOROSCOPAIÀ

Senyor, si senyor! A les seues ordres!!

Cara’m, sembla que el blogmaster se’ns ha posat serio, deixa’m fer els deures encara no fos que em castigués sense sortir, o lo que és pitjor: sense el “feisbuc”.

Buenu canalla, aquest mes el signe de l’horoscop és SAGITARI i abarca des del dia 22 de novembre fins el 20 de desembre.

Les persones nascudes sota el signe de Sagitari, en general, son introspectives, franques, sinceres, generoses i honestes.
Es prenen les coses tal com venen sense ser fatalistes. També saben perdre i son els primers en reconèixer les seves equivocacions, doncs tenen molt desenvolupat el sentit de l’autocrítica.
Estimen la crítica i la polèmica, però sols si son constructives.
Neguen qualsevol tipus de violència i davant del perill son freds i immutables. Creuen cegament en el que fan i quant comencen quelcom son obstinats i fan valer la seva raó.
No coneixen la malicia i tot sovint la seva set de justícia queda decebuda davant la maldat i la mala fe.
Son independents i individualistes, malgrat això, saben comportar-se amb els altres amb desimboltura suscitant simpatia i afecte.
Miren el futur amb una disposició brillant i feliç.
Son grans amants de la llei i de l’ordre, molt intuïtius i persistents. A voltes altius, una mica exigents i dominants, poden arribar a ser rebels, resistint-se a la més petita restricció.
Quan s’enfaden saben perfectament com ferir doncs tenen una gran facilitat per captar els punts dèbil dels altres.
Si no aconsegueixen satisfer la seva vida sentimental, sublimen en el treball l’agressivitat promoguda, per a més endavant retirar-se del món i meditar sobre totes les seves vivències.
Estimen la vida i tots els elements que la conformen i senten una gran curiositat per tot el que els hi pot aportar coneixement i experiències noves.

Genial amb: Sagitari i verge Ull amb: bessons I cranc





A la colleta en tenim 2 de sagitaris, l’un té certa tendència a dir tonteries i l’altre té certa tendència a quedar-se adormit. No sé si té relació una cosa amb l’altre però segur que tothom ha imaginat que parlava del Marc Costa i el Pere Claret.
Aquests 2 endividus van neixer l’últim mes de l’any, el desembre, concretament els dies 1 i 3 respectivament.
I casualment el dia 3 de desembre resulta que és Sant Xavier. La veritat és que a la colleta de sants pocs, però de Xaviers n’anem sobrats: el Pavo, el Querni, el Zape i si m’apures...el Pollo!!!
Però els Xaviers no seran els únics de fer el paganini, no! El dia 8 és Santa Imma i el dia 10 Santa Laia, així que aquest mes no penso pagar cap consumició, ein?
Apa, a a aaixò és tot amics!

8 comentaris:

Querni ha dit...

Farem uns xupitos, oi?
Jo pago el 3er i el 10è...

cospi ha dit...

oi no em va massa bé, potser mañana...

Anònim ha dit...

Això són els efectes de la CRISIS...

Anònim ha dit...

Això són els efectes de la CRISIS...

Querni ha dit...

Gabi, vols dir que no són els efectes de la crisis això?

Anònim ha dit...

Ho sento.... tants dies sense fer cap comentari que m'ha pogut l'emoció....

Anònim ha dit...

eps i el 8 a part de ser el meu sant tb és santa ester!!! vaja, almenys jo tinc una neboda que se'n diu i ve que ho celebra aquest dia.
els de cal pavu-roki ja pagarem alguna copeta...

natx ha dit...

Gabi, Jo t'entenc. Tants dies sense fer la secció que ja m'oblido de posar-hi el títol i em salto el Sant de la sra. Vilà. En fi...deuen ser els efectes de la crisi!