14 de novembre 2007

paia sedè ( torna led zeppelin ?! )

"Soy un todo a cién
soy lo que me dés
soy un turbo-diesel
porque sé...
...porque sé que lo que
a ti te falta,
me sobra..."
Josele-Los Enemigos " todo a cién"

Torna Led Zeppelin? He sentit a dir que sí. Però no vull parlar de led Zeppelin...avui toca...ta txin ta txan: the White Strippes!!! Peasso grupo! I si he començat parlant de led Zeppelin és perquè l'últim sedé d'aquesta parella americana recorda molt a aquesta banda o almenys a mi m'ho ha semblat. Us el recomano al 100x100 i és un altre sedé obligatori pels membres de la comunitat paiera. El sedé es diu Icky Thump.
És una banda americana formada per un noi que toca la guitarra (Jack White) i una noia que toca la bateria (Meg White)...i res mes! Ara que tot és minimalisme aqui teniu una banda minimalista: Guitarra i Bateria.. i el baix... el baix que es foti que tampoc se sent ( ui el Lluvis o en Pasqüet si ho llegeixen!) S'ha de dir peró que per gravar els sedés si que utilitzen aquest instrument.
És un grup de garantge però que "remena" molts estils´: tant podreu escoltar un blues com podreu escoltar una balada heavys, com country...!!! La guitarra per mi és boníssima i sense fer res de nou penso que quedereu enganxats a aquest grup . Sobretot no us perdeu la seva web oficial: un 10! Ah, i pels arquitectes paieros el seu segon sedé porta per titol: The Stijl. moviment avantguardista de primers de segle XX que inspira la seva música i la seva estètica. Això no ho dic jo. Ho diuen ells a la seva web!
També us recomano el seu sedé:Elephant( jo els vaig descobrir amb aquest sedé )
Apa. Aquí teniu el video d'una de les seves cançons mes conegudes que està en el disc Elephant i que durant l'últim el mundial de futbol la selecció italiana se la va apropià com a himne.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Si senyor... molt bons. Aquesta cançó em sona molt tot i que no coneixia res de la seva curiosa història.

laiona ha dit...

Boníssims!
Ara només es toca parlar de Led Zeppelin, en aquest bloc de tanta qualitat musical hi falten algunes notes d'aquesta banda, per favooor! Toca fer honors al Jimi page!

sinjosele ha dit...

Vols que faci els honors al Page!!!

natx ha dit...

Hola Sinjo, recordes l'altre dia que en parlavem, a mi em semblava que eren epoca insti, ara ho he mirat i són del 97 (o sigui que no fa tant però deu ni do).
Per cert buscant White Strippes al google, una de les primeres entrades que surt és la del BLOG PAIA i mira, m'ha fet gracia, que vols que t'hi digui.

Anònim ha dit...

Torna Led Zepellin??? Y yo con estos pelos!!! Ara pla!!! No se pas on vaig plegar els pantalons acampanats, les camises de floretes, les americanes de tejano, aquella perruca de rinxols rossos que hem quedava tan be quan feia els meus solos de guitarra imaginaria al mig de la pista del Martin's!! Torna Led Zepellin , oiga, no se pas si hem va quedar algun tripi o ens els vam acabar tots. Torna Led Zepellin, guau!!!
Menos cuento i be pels White Strippes. Em fa gracia aquest sede, aquelles balades heavies que no soportava, tocades per aquest parell d'impresentables les canto al meu cotxe a tota ostia. M'encanta la bateria, en tot el sede deu fer tres o quatre redobles i dels 3 ó 4 en falla un, GENIAL!!
PD- M'han dit que el sr. blogmaster ha ocupat mediaticament les principals pagines de la premsa comarcal i nacional. Es veu que en aquest blog encara hi han classes!!

Anònim ha dit...

H�stia Paquito, si trobes la perruca de cabells arrissats no me la deixeries pas? �s que ara arriba el fred i la que porto de cabells llargs em molesta molt. Ja passar� pel bar a buscar-la i de pas si trobes mes coses... ja m'ho fer�s saber!
Amb les balades heavys em passa el mateix que t� No soporto les balades heavys menys les balades heavys tocades pels white strippes. Hi trobo un punt d'ironia. I tamb� acabo cantant al cotxe com un capullo!