29 de novembre 2007

M'han dit que...


Holaaaaaaaaaa!!!

Ara si que m'han dit que falten just en aquest moment dos dies i sis minuts perquè es casin aquell parell de benaventurats del Pavu i la Roki.

-Verge, santa!!! és ben estrany que es casin oi? si ara gairebé ningú és casa...

- M'han dit que la núvia potser anirà amb vel i tot!!!...

uuuuuuuuhhh doncs a mi m'han dit que el nen, aquest, el nuvi, que m'han dit que els seus pares viuen allà al passeig de la indústria potser s'engomina el cabell...

-Si us plau!!!, però si acaba de ser cappelat!!!

-ah i diu que gairebé no han convidat a ningú... és veu que no els hi agrada massa les aglomeracions...!!!

Ai com ens hem de veure!!! a les velleses les bestieses...

Bé doncs a part de tots els comentaris, jo els hi recomano que no s'estressssssssssin per res, i que passin un dia ben feliç, i que el disfrutin al màxim!!! Vaja, això és el que m'han dit eh!!! perquè jo rai sóc soltera

Apa salut, i si algú els veu que els feliciti de part meva.

5 comentaris:

Page ha dit...

Doncs a mi m'han dit que s'han de casar de penalti!

VISCA ELS NUVIS!!!

Anònim ha dit...

Doncs si és de penalti, no deu pas ser del Torra... perquè aquest nanu NO TÉ GOL!!!!!

KOPINI ha dit...

ACUDIT:
que opines de l' eutanasia?
personalment crec que és un nom de dona molt lleig...

Anònim ha dit...

Pavu, ja està bé no?? Mira que casar-te el dia que fan que juga l'Apanyó contra el Barça! Ja us val!!

Pavu ha dit...

Sí, però no ens casem pas a les deu del vespre!! I qui diu que jo no tinc gol?? El que passa és que sóc un jugador generós...