26 d’octubre 2007

Video Paià

Hola canalla,

Recordeu aquells "piques" a les màquines de l'Atanagia, la Heidi o el Jockey? Aquelles partides memorables a l'Street Fighter o al Pang? Quins temps, oi? Ens ho passavem bé, i ens servia per alliberar energia, relaxar-nos...

Però això ja s'acabat... El jovent d'avui en dia estan enganxats als jocs d'ordinador online i més que relaxar-los, encara els altera més...

Fixeu-vos sinó en aquest carellot alemany mentre es vol conectar per jugar a l'Unreal Tournement (rollo Doom) en una partida online. Com que la majoria de nosaltres portem l'alemany una mica rovellat, està subtitulat.

Jo, li fotia 4 òsties d'entrada a veure si li passa la tonteria...

Endavant video:

8 comentaris:

laiona ha dit...

4 òsties??
a aquest li fa falta una camisa de força, un morrió i una sobredosi d'herbetes!

Anònim ha dit...

Això és exactament el que li passa al meu fill quan no se li obre el blog paià, no té remei.

Anònim ha dit...

Sra. Tenebres jo li diria al seu fill que no té prou fè, que provi de resar duess avemaries mirant cap a Queralt abans d'entrar-hi i segur que no tindrà cap problema...
A mi me funciona muy bien!

Anònim ha dit...

Deixeu-me parlar ....uns ... minutets .... amb .... aquest noi,... que ... segur .... es ...
tranquilitza,... possiblement .. es podria ... adormir ... i tot!

Anònim ha dit...

Si voleu l'hi agafo jo... vull dir que l'agafo jo i el desestresso de cop...

ai, ai, ai, soy como la pantoja, polla que veo polla que se me antoja...

Anònim ha dit...

Segur que aquest noi estava veient Vent del Plà i per això li va agafar aquest rampell..... és que és DOLENTÍÍÍÍSSIM !!!!!!

Anònim ha dit...

Doncs jo crec que estava mirant un partit del barça i es desespera veient com en Ronaldinho juga caminant.....
Elsocisemprrtélaraó!!!

Anònim ha dit...

uf, si mai tinc un fill així el penso donar en adopció, o millor, l'abandonare