10 d’octubre 2007

paia sedé

“ Me sé hacer de todo
De todo todito
Señor!!
Que bién me lo paso yo solito”

El gran Blogmaster de l’universo em va tirar de les orelles pel meu “penjing” i ho va fer tant bé que aquesta setmana havia de dir alguna “cosa”. O sigui, no és perquè em facin por les amenaces d’en Paquito si no perquè el blogmaster m’ha amenaçat i no voleu saber com se’t queda el cos després d’una amenaça de la màxima autoritat.
Tinc molts treballs demanats i la mula d’en Paquito s’ha baixat molta música. La meva en canvi només n’ha baixat un parell ens els últims mesos, un dels quals pertany a aquests anglesos: Arctic Monkeys... que segons les revistes especialitzades són una passada. Ja us he dit que vaig faltat de temps i només l’he pogut escoltar un parell de vegades però el sedé em va treure la son de les orelles. Algun lloc he llegit: Rock indie d’alt voltatge i em sembla que hi estic bastant d’acord. Indie anglés. I “canyero”. En directe han d’estar molt bé. Apa, ja ens aplicarem mes. De moment foto el camp tres dies amb la família. Ja parlarem del sedé “ Sol, solet” la setmana vinent que aquest sí que l’escoltaré unes quantes vegades!

I com diu deunostrosenyor “ Paquito se va a comer las golondrinas de la catedral...”

Sempre seu


Sinjosele

10 comentaris:

laiona ha dit...

Hoooomeeeeee!
Ja era hora!
M'ha semblat entendre que et llegeixes revistes especialitzades? caram...

Anònim ha dit...

Collons Sinjosele, sempre estàs fent vacances!!!

Anònim ha dit...

Realment et treu la son de les orelles. Molt bons!

Anònim ha dit...

Veig que després de les amenaces de'n Paquito t'has fet caqueta.......
Els indis no portaven plumes?

Anònim ha dit...

Ei Gabi, de caqueta res de res i menys pel Paquito. M'he oblidat de dir que en Paquito demà va a un concert memorable: Albert Pla amb Carles Benavent, Tino di giraldo, Diego Cortés... vaja la tropa de l'últim disc. Suposo que serà un concertàs cabrón! ja ens feràs una crònica. Que no serveixi de precedent: per una vegada a la vida em fas enveja!

Anònim ha dit...

Ah! una altra cosa: dilluns es posen a la venda les entrades pel concert de "the Cure" pel concert del mes de març a barna. jo en pillaré i si algú en vol que parli ara o calli per semp`re!

natx ha dit...

especifique coño, especifique! Quin dia de la setmana venen?

Anònim ha dit...

diumenge 8 de març al sant jordi

Anònim ha dit...

Sant Jordi no era el 23 d'abril?

Anònim ha dit...

Ostia, SINJO... Vaig atrafegat i tard, ... Nomers cinc sempins, " el retorno" del paiasede podria ser mes lluit,pero buenu per aqui es comença... Foto el camp cap a st. Cugat, prometo cronica. Hasta luego Lucas!!!