20 de març 2006

CARNESTOLTES 2004



Hola burrus! Sí, heu llegit bé Carnestoltes 2004, són algunes fotos que tenia guardades per un moment com aquest (val més tard que mai, o sinó que li preguntin al Gamba que després d'un any i mig va esperar l'últim dia per...bé, ja m'enteneu, hasta ki puedo leer).
Però a més a més de les fotos (en tinc més però el meu pc va molt lent i es penjaría segur) tinc una noticia bomba! Lo del Pavo no és res al costat d'això. M'han dit que el Vinyetes té un aferrrr! No sé si revelar el nom de la dama en qüestió, però es veu que té el mateix nom que la novia del Brad Pitt, però és una mica menos jolie!

4 comentaris:

Querni ha dit...

Boooooooooomba!!!
Aquí el qui no corre vola...
Angelina??? Qui és, qui és???

Pavu ha dit...

Ui, ui, a mi m'han dit que se'ls ha vist junts unes quantes vegades al Negre i fins i tot a un concert de Lax n' Busto!!
Per cert, a la segona foto, quina és la Carmen de Mairena, la del mig o la de l'esquerra??

Anònim ha dit...

És la dona del balcó... la de l'esquerra és el Rikjard i la del mig és un senyor vestit de dona...

natx ha dit...

Jo crec que la de l'esquerra és una dona vestida d'home, lo del mig un home vestit de dona i la de la dreta és una bona dona!

I tu, Suellen a més d'un pendó éts una cotilla! Poc boques de penjar cap foto!