14 d’agost 2010

RECORDES QUAN...el gran concurs

Hola Penya!
Quins temps. Au va que entre els de la foto hi ha un il·lustre membre del blog. Es tracta de l'època gloriosa del nostre bàsketberga!
Ah i per cert! Sus tais avisados del concert d'Eels! El gran Paquito i jo ja tenim l'entrada. Desprenses no volem ploriqueius ni disgustus.
Apa, qui encerti el nom de tots als sujetos de la foto a lo millor li regalo una entrada pel concdert del Nils Lofgren a Berga. Que no sabeu qui és????Si home, és el guitarrista d'aquell que no se li sent com sona la seva guitarra quan toca, sí home, aquell que omple estadis de futbol i es proclama músic de la classe obrera, que sí, que només l'any passat va guanyar 34 milions de dólarts ( collons amb la classe obrera). Encara no sabeu qui és????? PAquito digau-ho tú home!

10 comentaris:

Querni ha dit...

Osti que t'has comprat una màquina del temps als xinus o què!!!

A part de les mítiques Nike Air Jordan que llueix un altre personatge, jo hi veig efectivament un il.lustre membre del blog...

Fés-te'n un!

Paquito ha dit...

Ara no hi caic, m'estas parlant d'aquell que no pren drogues, que sempre ha estat fidel a la seva dona , que lleva camisas de leñador, que condueix per l'autupista tota la nit... collons, ara no hi caic.

querni ha dit...

"que lleva camisas de leñador, que condueix per l'autupista tota la nit"

fred, fred... em sona a xinu...

Paquito ha dit...

Oju que jo cuncursu per endivinar el music de la clase obrera!!

natx ha dit...

Que barbaro! Al primer cop d'ull no coneixia ni quisqui, però poc a poc... començant per dalt a la dreta veig el Pere Casas, el Companyó, el Jordi Roca, un que no recordo i el Nuñez. A la fila de sota, a part del Natx Solozabal hi reconec el Marigot, l'Alex Sales, el Huesca i tinc dos dubtes: el de les ulleres (Flores?) i i el del costat del Huesca (Alonso?).
Osti tu que tiempos aquellos, ara mai emuciunat una miqueta i tot!

Anònim ha dit...

Doncs jo em pensava que el del costat del Huesca era el Pep Prat! potser no...

El que trobo més impressionant de la foto és la diferencia de cames entre el Huesca i el natx

page ha dit...

El de dalt soc jo. Page

Pinxu ha dit...

Natx, el de les ulleres de baix és l'Arcadi Alivés! Tot i que em pensava que es dedicava a les maratons...

Anònim ha dit...

http://giraffesareawesome.jerzeyshore.com/
http://www.ehow.com/members/tracy98blevins.html?view=3rd
http://www.prairiestateoutdoors.com/index.php?/forums/member/23770/
http://giraffesareawesome.cctvstandard.org/
http://www.nzwood.co.nz/index.php/member/21782/

Anònim ha dit...

El Bàsquet Berga va desparèixer, oi?..... NO M'ESTRANYA!!!!!!!!!!!!!