09 de desembre 2009

PAIASEDE, CONJOSELE!!


Fa molt de temps que no sortia el nostre amic Josele en la nostra
secció. Doncs bé, dijous pasat va actuar al Sidecar de Barna i jo
agafo el meu Vectra i enfilu carretera avall, no les tenia totes
ja que el seu ultim treball Loco Encontrao no m'acaba de fer el pes.

El concert era un aniversari d'una gúeb o algo aixi i el format
era en acustic, Josele a la acustica amb l'acompanyament del Pablo
Novoa a la electrica, i prou, ells dos contra nosaltres ... i van guanyar
ells... i per golejada!!!
Pedazo koncierto!!! Feia temps, anys , que no veia un Josele tan gran
amb una seguretat i una chuleria malasañera que pa què!! Amb el seu
vozarron, el coixí de la acustica i els adornos del Novoa van lligar un
concert collonut, tu, 5 ó 6 cançons de cada sede seu en solitari, El
Jergón dels enemigos, una versió d'un classic amb el seu spanglish
i au, cadascú a casa seva i jo amb el meu Vectra a esquivar controls
dels Mossos, flipant pel espectacle presenciat!!!


Josele, que grande eres!!!




Sus deixo amb un tema pseudo-jazzistic
Recuerdos a SINJOSELE!!! Te lo has vuelto a perder!!!


1 comentari:

sinjosele ha dit...

ke cabròn paquito1