08 de gener 2009

PAIASEDE.....KE BUNIC, KE BUNIC!!!

Ke bunic, ke bunic que es el paiasede que em va pasar el meu (en) amic Sinjosele!!
Son els Manel i s'en sentirà a parlar(pagaula d'eston) No perdeu el temps i posseu
la mula a treballar, paierus/as. folk-rock o rock-folk amb lletres maques, maques ,
no inventan res i potser aquest es el seu merit, o no?? yo que se!! a mi m'agraden
com diria en Blogmastert , endavant vidiu!!

PD1. Demà l'enviat espasial del paiasede s'en va al Liceu, nada mas ni nada menos, señores!! A veure al Diego el Cigala y amigos, algu sap si deixen fumar en aquest antro??? JUA, JUA, Ua seumana que be cronica i clases de flamenquillo, esteu avisats!!

11 comentaris:

Page ha dit...

Jo ja els coneixia. Boníssims!!!

cospi ha dit...

si si boníssims. Avui he escoltat el cd 10 vegades per lu menus. ke bunic, ke bunic, ke bunic!

Anònim ha dit...

Cospi, no et perdonaré mai que em passesis a la recta de los pisos de Sta Eulalia, valen?? L'any que be ove? et dispararé per l'esquena!!

Ke Bunic, Ke bunic!!!

Anònim ha dit...

Osti tu!
El Paiàsedé strikes back!!!

Així m'agrada...

Res més, i endavant amb el programa!

cospi ha dit...

Paquito, la noche te confunde? Vols dir que era jo? ke bunic, ke bunic, ke bunic !

Anònim ha dit...

Es el segon cop que et cunfong, i no serà l'ultim!!! Pero es bunic confondre a la gent,Cospi!!
Ke bunic!!

laiona ha dit...

Cospi!!
una mica més i t'atropello davant de cal Paquito...ke bunic, ke bunic, ke bunic!!!!

Anònim ha dit...

Dones! Els hi deixes un cotxe i mira...ke bunic, ke bunic!

cospi ha dit...

Si, i la Laiona encara reia... ke bunic, ke bunic, ke bunic !!!

Anònim ha dit...

Oju, Laiona, no facis sang davant del meu bart,que em marejo.

Anònim ha dit...

Gran reportatge de TV Berga sobre la cursa de St. Silvestre... ke bunic.... amb participació de tres dels nostres blocaires.... un dells amb dues ampolles de cava a les mans.... ke bunic....
La millor: la Martina!