18 de desembre 2006

Ressuscitem la Penya Divendres

Estàs fart de quedar-te a casa mirant Dolce Vita?

Quan estàs a casa, ni que et beguis tots els quintos de la nevera, no ets capaç de resoldre el jeroglífic de la Vanguardia?

T'has fumat tots el geranis de casa, però "no és el mateix"?

El teu gos ja està fart d'escoltar les teves parides?

I el més important...

T'agrada el fubolin?

No ho dubtis...


Divendres 29-12-06

PENYA DIVENDRES STRIKES AGAIN

Però recordeu:



O com va dir el Martí:

"si poses beer in a bottle,it becames bottle,but si poses beer in a tontorron,it becames ninja."

Ramen

PD: aquells que necessiteu permís, aneu-lo tramitant (com jo...)

11 comentaris:

Pinxu ha dit...

Querni, sàpigues que ja he tramitat el permís d'escapada pel proper dia 29, i me l'han concedit!!!
Fins aviat!!!

Anònim ha dit...

bon dia a tots,
si algu necesita algun paper "oficial" per tramitar el permis,que m'ho digui que li farem,si tot i aixi no n'hi ha prou,que sapigueu que fent una petita exepcio,puc fer veure que no us he vist.
molt bo el patxi li.

Anònim ha dit...

El paper "oficial" és smoking king size?

Anònim ha dit...

Pavu, vés a la penya divendres, i desestressa't però... això va per tots: penseu que després del divendres 29 vindrà el diumenge 31 que és noche vieja com diuen els del centre, i jo no vull l'home més flac per cap d'any vull que tingui aguante!! je, je.
Apa si no ens veiem bon nadal per tots.

Pavu ha dit...

Apunt estadístic: després del divendres 29 ve el dissabte 30 (almenys els últims 2005 anys).
Jo tinc sopar de feina el 29, però intentaré aparèixer a alguna hora...

Anònim ha dit...

PAVU, jo diria almenys els últims 2006 anys. O és que vas un any enderrerit?

Pavu ha dit...

Tot depèn de si exiteix l'any 0...

natx ha dit...

ui, ui, ui...el pavo i l'imma! a veure si el sr Fonquerni provocarà un divorci. Per cert la roba bruta es renta a casa (apunt maxista: que la renti l'Imma, no?).
Jo també tinc un sopar de feina, però serem poquets i pinta aborrit o sigui que no tardaré gaire a apareixer pel negre.
En quan el permis d'escapada li he fer firmar a la mama o no cal?

Anònim ha dit...

no pateixis pel divorci natx!!! per haver-hi divorci hi ha d'haver papers i nosaltres no en tenim. Je, je.
Pel que fa al permís d'escapda ja te'l firmaré jo si vols.

Josep Vidal-Alaball ha dit...

Be, jo espero re-aparèixer desprès d'una llarga absència... he presentat una instància i dependrà de que me l`aprobi el ple de demà dijous. A més tinc una ampolla de Wiski pitx per beure i em calen amics (o propers)

Anònim ha dit...

nens de la penya divendres.
Que us ho passeu molt rebé!!!
No apreteu gaire... je, je, je
en fi, ens veiem dissabte o diumenge.
Salut!!!
;-)