22 de novembre 2006

El Jou tornara a enlluernar

Hola colleta,

Despres d'uns anys plens de titols i guardons jugant a la lliga Anglesa primer i Gal.lesa despres (no com el Ferrer al Chelsea!), he decidit deixar el futbol britanic i aprofitar l'obertura del mercat d'hivern per tornar a la lliga catalana. Ja us deia que havieu de venir a veure'm jugar, pero nomes uns pocs ho van fer, els altres ja heu fet tard!

No m'han faltat ofertes per continuar aqui o inclus anar a jugar a Katar, Mexic o els EUA, pero no voldria acabar com el Guardiola. A mes, la terra crida i ara vull aportar la meva experiencia al futbol catala!

El meu agent esta negociant amb diversos clubs en aquests moments pero tot sembla indicar que viurem a Berga i que jugare en algun club local o del les comarques veines.

Espero arribar a Berga el dia 16 de desembre per signar el contracte.

Jou

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Sembleu "el Almendro"...

;-)))

Anònim ha dit...

enhorabona familia ¡ em sembla que feu una bona operacio de traspas.
pero em sembla que el amic querni,te algo de raò.
fins aviat ¡

Josep Vidal-Alaball ha dit...

Gracies Marti i Querni.
Per cert Marti, ja vindrem a "gorrejar" WIFI fins que el tinguem instal.lat a casa! tens barra lliure, no?

Anònim ha dit...

ja podeu venir quan volgueu,
tenim barra lliure "on-line"

fins aviat