05 de febrer 2009

grupos serie B

Tenia previst un altre paiasede, pero avui, baixant de Tuixent, foten-li ma a la meva disquetera su e pensat, aviam, algu una mica diferent, algu que t'agrada pero que no acaba de pujar a la primera divisio musical, i remenant , remenant he trobat moltes coses, bones, molt bones, es mes bonissimes!! Son els grups serie B

Segur que totdeu en te un pilot, grupillos que t'agraden pero potser nomes tenen un parell de cançons, o en tenen moltes pero d'un terme mitj..... jo que se.. lu que si que se es que hi han molts grups serie B.. la llista es inacabable... pero començare...

Cat Power... Surt un pilot de vegades a les llistes de millors sedes de l'any, ho he intentat, esta be, pero l'unic que m'emeciona es aquesta canço. oju, oju, Vaya cançoneta!!!!.....



Mes exemples .... Jarvis.... Prefereixo no saber el que diuen les lletres de les cançons que m'agraden, em faig la meva historia i m'ho passo pipa, pero es el que he trobat al yutuf

Blogmastert, come toghetert!!

Endavant vidiu!!



I per acabart un exemple de spanish sere B Quique Gonzalez... al tantu que aquest està a pun de passart a la serie A.....





En tinc 2324 mes, segur que vosaltrus tambe, podeu comentarles, endavant amb el pugrama!!!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Juro i perjuro que la versió de yutuf era subtitulada en españolt... Censura al blogpaia?? Blogmastert, em deus una explicació!!

Anònim ha dit...

En el vidiu que vas veure al yutuf, els subtítols no formaven part del vidiu en si, eren sobreposats com a comentari amb una aplicació del youtuf. Aquesta aplicació només funciona si el mires des del youtuf, quan insertes el vidiu en un altre lloc no va...

Anònim ha dit...

joder, que complicat!! merci.

Anònim ha dit...

Jo també tinc un pilot de sèries B, això em passa amb la versió de I will survie d'un paio que es diu Cake o el Teardrop de Massive Attack...
Au vinga.. bonanotx